11
صحبت های رئیس فدراسیون اسکی درپی حواشی اخیر؛

واکنش رئیس فدراسیون اسکی به خداحافظی فروغ عباسی: ورزشکار مختار است

  • کد خبر : 57116
  • 20 اسفند 1399 - 12:01
واکنش رئیس فدراسیون اسکی به خداحافظی فروغ عباسی: ورزشکار مختار است
رئیس فدراسیون اسکی در واکنش به اینکه یکی از ملی‌پوشان این رشته پس از گلایه از فدراسیون از تیم ملی خداحافظی کرد، می‌گوید ورزشکار برای خداحافظی مختار است اما برای بازگشت آنها بن‌بستی وجود ندارد.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” رسانه دختران قهرمان ایران؛ عباس نظریان در واکنش به اینکه فروغ عباسی با گلایه از فدراسیون اسکی از تیم ملی اسکی خداحافظی کرد، گفت: برای اینکه فردی قهرمان شود و در رده‌های بالای یک ورزش قرار بگیرد، بخش‌های مختلفی تاثیر گذار هستند.

رئیس فدراسیون اسکی ادامه داد: ورزشکار هم تلاش می‌کند و زمانی که به یک ستاره تبدیل شد، دیگر شهروندی معمولی نیست بلکه سرمایه‌ای است که باید جایگاه و شأن خود و مجموعه‌ خود را حفظ کند. خانم عباسی از سرمایه‌های ارزشمند اسکی است.

وی خاطرنشان کرد: گستردگی جامعه اسکی زیاد نیست  که به راحتی سرمایه‌های خود را از دست بدهیم، بنابراین فضا باید به گونه‌ای پیش برود که همه ظرفیت‌ها در جای خود قرار بگیرند و کار کنند.

نظریان افزود:  فدراسیون اسکی تلاش می‌کند تا هر زمانی که ورزشکار به فعالیت خود ادامه می‌دهد از او حمایت و شرایط لازم را فراهم کند تا با آرامش خاطر پیش برود و هنگامی که به پایان دوره حرفه‌ای رسید، در بخش‌های دیگر  از او استفاده کند.

رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به خداحافظی پوریا ساوه شمشکی از دنیای قهرمانی گفت: ما از او خواستیم که در بخش جوانان کمک کند و تجربه‌هایی که در مسابقات جهانی، المپیک و  آسیایی به دست آورده را به آنها انتقال بدهد. این فرصت برای همه سرمایه‌های ما وجود دارد و برای هیچ قهرمانی بن‌بستی برای بازگشت و خدمتگزاری نداریم.

او با بیان اینکه تصمیم یک ورزشکار برای خداحافظی ممکن‌است شخصی باشد، تاکید کرد: خانم عباسی برای خداحافظی با من از قبل هماهنگ نکرده بود و شاید در فاز اول این تصمیم  شخصی و از قبل برنامه‌ریزی شده به نظر برسد. چند بار هم اقدام به  تماس و پیگیری امور او کردم اما موفق نشدم.

نظریان در ادامه افزود: اگر هم خداحافظی این ورزشکار احساسی بوده شاید دلیلش خستگی ناشی از تمرینات، مسافرت و  هزینه‌های این ورزش باشد، چون هزینه‌های اسکی سنگین است اما فدراسیون تمام تلاش خود را کرده که فضای مناسب را برای تمام ورزشکاران رده‌های سنی مختلف فراهم کند تا بدون هیچ محدودیت و هزینه‌ای کارشان را انجام بدهند. ورزشکار هم برای خداحافظی مختار است و نمی‌توانیم او را ملزم با ادامه فعالیت کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.