نارسینا مقام سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان را به دست آورد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15
با تکرار پیروزی برابر پالایش نفت آبادان

نارسینا مقام سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان را به دست آورد

  • کد خبر : 57161
  • 21 اسفند 1399 - 8:03
نارسینا مقام سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان را به دست آورد
نارسینا با تکرار پیروزی برابر پالایش نفت آبادان مقام سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان را به دست آورد. ندا عسگرنیا امروز در دیدار رده بندی لیگ برتر در سالن آزادی تهران، مچ شایسته متشرعی را خواباند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دیدار دوم رده بندی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و تیم نارسینا با پیروزی بر پالایش نفت آبادان مقام سوم لیگ ۹۹ را از آن خود کرد.

یک هفته پس از پیروزی نارسینا بر حریف جنوبی در بازی اول، تیم تحت هدایت ندا عسگرنیا این پیروزی را تکرار کرد و این بار با نتیجه 83 بر 76 از سد حریف خود گذشت.

نیمه نخست این بازی متعلق به نارسینا بود چنان که نارسینا توانست با امتیازات ۲۳ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۷ در کوارترهای اول و دوم پیروز شود و با برتری 10 امتیازی در نیمه نخست به کار خود پایان دهد.

در کوارتر سوم این پالایش نفت آبادان بود که بازی را از چنگ نارسینا درآورد و با نمایشی خیره کننده و کم اشتباه، ۲۶ بر ۱۴ در این کوارتر پیروز شد و در مجموع با کامبک فوق العاده خود، در مجموع ۲ امتیاز هم از نارسینا پیش افتاد.

در جوی سنگین، کوارتر چهارم آغاز شد در حالی که هیچ یک از دو تیم، قصد عقب نشتن نداشتند. نارسینا در این کوارتر ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید در حالی که توپ در ثانیه‌های پایانی بازی با پالایش نفت آبادان سر ناسازگاری داشت و به هر جایی جز سبد می‌رفت.

بدین ترتیب نارسینا با شایستگی مقام سوم لیگ برتر بسکتبال زنان را از آن خود کرد. این بازی با قضاوت مریم دهستانی داور شاخص بسکتبال ایران و بهاره سعیدی فر به همراه بنفشه بجنوردی برگزار شد.

پالایش نفت آبادان در آرایش اولیه خود آناهیس خداوردیان، آیا ترائوره، شیدا شجاعی، فرزانه فروتن فرد و کاپیتان فائزه شهریاری را به میدان فرستاد و معصومه تقی زاده نیز در جریان بازی، یکی از نفرات اصلی تیم شایسته متشرعی بود.

برای تیم نارسینا نیز شوماری هریس، آیلار دهناد، ایجه ئوما آجمبا، کاپیتان یاسمن محمدی و انیس مرادی به میدان رفتند و آنیتا فتح اللهی نیز به کمک تیم ندا عسگرنیا رفت.

ایجه ئوما آجمبا از نارسینا با ۲۱ امتیاز و ۱۴ ریباند و آیا ترائوره از پالایش نفت آبادان با ۱۴ امتیاز و ۱۱ ریباند دبل دبل کردند.

امتیازآورترین بازیکن میدان اما کاپیتان فائزه شهریاری بود که یک تنه ۲۸ امتیاز برای پالایش نفت آبادان کسب کرد. او با ۹ ریباند، فاصله کمی تا دبل دبل داشت.

همچنین نمایش شوماری هریس گارد رأس آمریکایی نارسینا در این بازی با کسب ۲۶ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی همراه شد. برای نارسینا کاپیتان یاسمن محمدی ۱۶ و آنیتا فتح اللهی ۱۲ امتیاز کسب کردند.

نارسینا در این فصل نمایش دلپذیری داشت. آن ها در دور گروهی فقط با یک شکست – در جریان بازی برگشت برابر مهرام – به عنوان تیم اول گروه بالاتر از مهرام، نامی نو و گروه بهمن صدرنشین شدند و لغزش آن ها در نیمه نهایی بود جایی که گروه بهمن آن ها را غافلگیر کرد.

نارسینا با جذب بازیکنان خارجی نظیر شوماری هریس، یکاترینا فولادوند و ایجه ئوما آجمبا پای خارجی ها را به لیگ 99 باز و دیگر تیم ها را به جذب بازیکنان خارجی تحریک کرد. تئاتر نارسینا به پایان رسیده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.