15
هفته نهم لیگ برتر فوتسال؛

نامی نو اصفهان ۳ هیئت فوتبال رودان صفر | پیروزی بی دردسر

  • کد خبر : 57334
  • 22 اسفند 1399 - 13:04
نامی نو اصفهان ۳ هیئت فوتبال رودان صفر | پیروزی بی دردسر
رقابت های لیگ برتر فوتسال به هفته نهم رسید و نامی‌ نو در اصفهان پذیرای تیم رودان بود و این نماینده اصفهان بود که توانست به برتری 3گله مقابل هیئت فوتبال رودان برسد.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” رسانه دختران قهرمان ایران؛  لیگ برتر فوتسال بانوان امروز وارد هفته نهم خود شد و نامی‌ نو اصفهان در یک دیدار آسان توانست با نتیجه‌ ۳ بر صفر از سد تیم هیئت فوتبال رودان هرمزگان بگذرد.

این دیدار بین تیم های سوم و پنجم جدول گروه یک از ساعت ۱۱ با قضاوت نسیم کیانی مقدم، نیلوفر میرمحمدی، سمانه میرصانع و مریم لازم سعیدی آغاز شد. همچنین فاطمه کمندی نیز به عنوان ناظر بازی در سالن حضور داشت.

نامی‌نو اصفهان هفته گذشته مغلوب حفاری خوزستان شد و فرصت نزدیک شدن به تیم های بالانشین جدول را از دست داد. رودانی‌ها هم هفته گذشته استراحت داشتند.

نیاز مبرم نامی‌ نو به کسب ۳ امتیاز باعث شد تا این تیم از همان دقایق ابتدایی فشار زیادی به حریف وارد کند و سرانجام در پایان با ۳ گل بر حریف هرمزگانی اش غلبه کند.

مهناز علیزاده، الهام عسگری و ام کلثوم اسماعیل زاده گلزنان نماینده اصفهان در این دیدار بودند و کتاب پیروزی نامی‌ نو در هفته نهم را نوشتند.

این پنجمین برد نامی‌ نو اصفهان در فصل جاری بود و نماینده اصفهان اکنون با 15 امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول رده‌بندی گروه یک این رقابت ها تثبیت کرده است.

هیئت فوتبال رودان هرمزگان نیز 7 امتیازی باقی ماند و بدون تغییر در رده پنجم جدول گروه یک قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.