19
روز سوم تورنمنت ترکیه

تکواندو G1 استانبول | حذف زودهنگام مهلا مومن زاده و پایان کار ایران با ۶ مدال

  • کد خبر : 57390
  • 22 اسفند 1399 - 17:19
تکواندو G1 استانبول | حذف زودهنگام مهلا مومن زاده و پایان کار ایران با ۶ مدال
مهلا مومن زاده در آخرین روز مسابقات تکواندو استانبول سرنوشتی همانند کوثر اساسه داشت: حذف در دومین مسابقه. بدین ترتیب ایران با شش مدال در بخش زنان کار خود را در ترکیه به پایان رساند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ مسابقات تکواندو G1 ترکیه امروز در استانبول سومین روز خود را پشت سر گذاشت و مهلا مومن زاده آخرین نماینده تکواندو زنان ایران بود.

قهرمان مسابقات جهانی منچستر ۲۰۱۹ به عنوان آخرین عضو تیم ملی تکواندو بانوان روز شیاپ چانگ استانبول رفت اما حذفی زودهنگام را تجربه کرد و دست خالی ماند.

مهلا مومن زاده در دور اول ۱۵ بر صفر ستین از ترکیه را شکست داد اما در دور دوم ۱۲ بر ۷ مقابل مادینابونو مانوپوا از ازبکستان شکست خورد و به یک چهارم نهایی نرسید.

تکواندوکار باشگاه لوازم خانگی کن امسال همه حریفانش را در لیگ کوتاه 99 شکست داده بود. حریفی که مومن زاده را شکست داد سابقه نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی و کسب مدال برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.

بدین ترتیب تیم ملی تکواندو بانوان ایران با هدایت مهرو کمرانی، فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی با ۶ مدال در این مسابقات به کار خود پایان داد.

زهرا پوراسماعیل تکواندوکار بابلی تنها طلایی ایران در تورنمنت G1 ترکیه بود. غزل سلطانی چهره آینده دار و اهل سمنان تیم ملی نقره گرفت و یلدا ولی نژاد، پریسا جوادی، ملیکا میرحسینی وکیلی و ناهید کیانی نیز صاحب مدال برنز شدند.

به غیر از مهلا مومن زاده، کوثر اساسه نیز همانند او در دومین مسابقه از تورنمنت کنار رفت و مدالی به دست نیاورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.