20
دور از حواشی اما همچنان در خدمت اسکی

سمیرا زرگری از تیم ملی اسکی خداحافظی کرد

  • کد خبر : 57509
  • 23 اسفند 1399 - 15:59
سمیرا زرگری از تیم ملی اسکی خداحافظی کرد
سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین زنان ایران از تیم ملی خداحافظی کرد و دیگر در تیم های ملی فعالیتی نخواهد داشت. او تصمیم گرفته دور از حواشی اخیر باشد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ سمیرا زرگری پس از یک ماه پرحادثه به دلیل موضوع ممنوع‌الخروجی از سوی همسرش و حواشی ایجاد شده از سوی مخالفانش در بدنه اسکی ایران امروز تصمیم گرفت از تیم ملی اسکی آلپاین خداحافظی کند.

سمیرا زرگری چندی پیش در شرایطی که هدایت تیم ملی اسکی آلپاین را بر عهده داشت از سوی همسرش ممنوع الخروج شد و نتوانست تیم ملی را در مسابقات جهانی ایتالیا همراهی کند.

این موضوع انعکاسی گسترده در فضای اجتماعی ایران و همچنین رسانه‌های بین‌المللی داشت. مسئله دیگر، مخالفان سمیرا زرگری در اسکی ایران بود به طوری که زرگری می‌گوید مخالفانش از هیچ تلاشی برای این که او مربی تیم ملی نباشد فروگذار نکرده‌اند.

اکنون سمیرا زرگری تصمیم گرفته است خود برای آرامش و دوری از حواشی بیشتر، از تیم ملی خداحافظی کند. این البته به معنای وداع او با اسکی نیست و او فعالیت‌های مربیگری خود را در اسکی ادامه خواهد داد.

همچنین پرونده اختلاف او و همسرش که ابعاد بین المللی پیدا کرد و البته گروهی پشت او ایستادند و گروهی نیز برابر او موضع گرفتند، مفتوح است و سمیرا زرگری از طریق وکلیش مشغول پیگیری این اختلاف است.

به نظر می‌رسد سمیرا زرگری در شرایطی است که به فضایی دور از تنش نیاز دارد و احساس کرده است ادامه حضورش در تیم ملی با توجه به مسائل مطرح شده اخیر، هم او و هم فدراسیون اسکی را تحت فشار بیشتری می‌گذارد.

برای سمیرا زرگری این یک تصمیم مناسب برای بازیابی توان روحی از دست رفته است. سمیرا زرگری سرمایه اسکی ایران است. تیم ملی باز هم از وجود او بهره‌مند می‌شود؟ شاید وقتی دیگر.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57509
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.