12
این بار نوبت به تکواندو رسید

نگار اسماعیلی از تکواندو خداحافظی کرد | روزهای پروداع ورزش ایران

  • کد خبر : 57517
  • 23 اسفند 1399 - 16:42
نگار اسماعیلی از تکواندو خداحافظی کرد | روزهای پروداع ورزش ایران
نگار اسماعیلی تکواندوکار جوان و آینده دار تیم ملی تکواندو زنان اعلام کرد از تکواندو خداحافظی کرده است. هنوز مشخص نیست این تصمیم چقدر جدی باشد اما در هر حال، روزهای پر وداع ورزش ایران ادامه دارد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ نگار اسماعیلی تکواندوکار جوان و خوش آتیه تیم ملی تکواندو بانوان در پستی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد از تکواندو خداحافظی کرده است.

نگار اسماعیلی ۲ سال پرفروغ را در تکواندوی ایران پست سر گذاشته است. او در مسابقات تکواندو نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۹ در اردن در وزن منهای ۴۴ کیلوگرم همه حریفانش را شکست داد و طلای آسیا را کسب کرد.

به عنوان یک استعداد نوظهور، او سپس در مسابقات قهرمانی کشور، لیگ و انتخابی تیم ملی درخشید و با وجود سن و سال کم به تیم ملی بزرگسالان نیز راه پیدا کرد.

اکنون او در صفحه شخصی‌اش نوشته که قصد دارد تکواندو را کنار بگذارد و البته پیش بینی می‌شود مربیان و بزرگان برای تغییر تصمیم او قدم پیش بگذارند و او را از این تصمیم منصرف کنند.

نگار اسماعیلی هنوز راهی طولانی در پیش دارد. او در صفحه شخصی و در نامه خداحافظی‌اش نوشته است:

وقتی یه عمر میجنگی، از همه چیزت میزنی که بشی اون چیزی که لایقش هستی ولی میبینی شرایط برای درک کردنت وجود نداره، کسی نمیبیندت، همه روت حساب میکنند و کسایی که باید باورت داشته باشند باورت ندارند.بعدا خیلی زود توی بهار ۱۹ سالگی مجبور میشی یه تصمیم بگیری که خیلی حرف، خیلی درد پشت این تصمیمه ولی مجبوری….

بعد از ۳ روز فکر کردن دیدم جنگیدن توی شرایطی که خیلی ها باورت دارند، بهت امید دارند ولی اونایی که حتی اگه بقیه هم باورت ندارند باید باورت داشته باشند اون وقت جنگیدن بی فایده س.

تصمیم گرفتم که رسما اعلام کنم از دنیای تکواندو خداحافظی می کنم. همیشه سعی کردم باعث سر افرازی کشورم، استانم، استادم و خانواده ام بشم ولی خب روزگار بیشتر از این با ما یار نبود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.