گلایه نرم وادی از بازیکنان تیم والیبال جوانان: غریبه با آنالیز | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

گلایه نرم وادی از بازیکنان تیم والیبال جوانان: غریبه با آنالیز

  • کد خبر : 5758
  • 26 خرداد 1397 - 21:57
گلایه نرم وادی از بازیکنان تیم والیبال جوانان: غریبه با آنالیز

ابراهیم وادی مشاور فنی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران پس از این که ایران شانس کسب رتبه پنجم یا ششم مسابقات جوانان آسیا را از دست داد تاکید کرد که مشکل جدی تیمش استفاده نکردن از اطلاعات آنالیز فنی است.

به گزارش IWSports ؛ تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران نتوانست در بازی با ویتنام برنده باشد و برای دومین بار در این تورنمنت در یک بازی 5 گیمه ، بازنده شد. اکنون ابراهیم وادی ، مسئول فنی تیم ملی به گلایه ای نرم از بازیکنانش پرداخته و می گوید آن ها باید از اطلاعات آنالیزی که در اختیارشان گذاشته شده استفاده می کردند.

ایران در بازی با ویتنام در ست اول و چهارم بازی خوبی ارائه کرد که نتیجه آن پیروزی بود. جنگ در ست پنجم بی نتیجه بود و ویتنام میزبان با استفاده از جو سالن و میزبانی در ست پنجم پیروزی را از ایران گرفت.

برنامه وادی و تیم ملی این بود که برای حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا خیز بردارند اما اتفاقات مرحله گروهی اوضاع را تغییر داد. برنامه تیم ملی این بود که در یک هشتم با قزاقستان بازی کنند و این تیم را شکست دهد و در یک چهارم با چین روبرو شوند. حریفی که به عقیده وادی ، ایران توانایی شکست آن را داشت.

مشاور فنی تیم جوانان دختر در مورد بازی با ویتنام گفته است: باتجربه های تیم عملکرد راضی کننده ای نداشتند. متاسفانه بازیکنان تیم والیبال جوانان گویا با آنالیز  غریبه هستند. هرروز و قبل از بازی ها آنالیز تیم حریف را به صورت مکتوب به آنها می دهیم اما بازهم به مشکل برمی خورند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.