15
لیگ جهانی کاراته ۲۰۲۱

کاراته وان استانبول | مدال برنز از دستان شیما آل سعدی سُر خورد

  • کد خبر : 57584
  • 24 اسفند 1399 - 12:00
کاراته وان استانبول | مدال برنز از دستان شیما آل سعدی سُر خورد
شیما آل سعدی ملی پوش کاراته زنان ایران در لیگ جهانی کاراته وان استانبول در دیدار رده بندی ناکام شد و فرصت کسب دومین مدالش در ادوار کاراته وان را از کف داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ لیگ جهانی کاراته وان استانبول به عنوان اولین مرحله لیگ جهانی پس از شیوع کرونا امروز در روز پایانی، ادامه یافت و شیما آل سعدی نتوانست از فرصت خود برای کسب مدال برنز استفاده کند.

شیما آل سعدی کاراته کای اهل شیراز امروز در دیدار رده بندی وزن منهای 61 کیلوگرم به مصاف اینگریدا سوچانکوا از اسلواکی رفت و با پذیرش شکست 6 بر صفر رتبه چهارم را کسب کرد.

او در کاراته وان دوبی 2020 به مدال نقره دست یافت اما در این مسابقات در آستانه کسب مدال برنز، از دستیابی به موفقیت جدیدش محروم ماند.

شیما آل سعدی در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم ابتدا در دور اول حریفی از ترکیه را ۲ بر یک شکست داد و در دور دوم برابر سیلویا هرت از سوییس ۴ بر یک صاحب برتری شد.

سومین مسابقه آل سعدی برابر والریا گولوبوا از روسیه با پیروزی یک بر صفر نماینده کاراته زنان ایران خاتمه یافت و شیما آل سعدی سپس در دور چهارم سارا هرنکوا از اسلواکی را ۵ بر صفر مغلوب کرد.

شیما آل سعدی در دور پنجم که حکم دروازه ورود به فینال را داشت برابر جوانا پرکوویچ از صربستان ۳ بر ۶ شکست خورد و فرصت حضور در فینالی تمام ایرانی برابر رزیتا علیپور را از دست داد.

تیم ملی کاراته زنان در بخش کومیته انفرادی با هدایت سمانه خوش قدم و با ترکیب رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، شیما آل سعدی و طراوت خاکسار در کاراته وان استانبول ۲۰۲۱ شرکت کرده است.

این دوره از لیگ جهانی، اولین دوره از آن پس از رویارویی جهان با ویروس کرونا به حساب می‌آید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.