20

سقف قرارداد در لیگ کانوپولوی بانوان: 6 میلیون تومان!

  • کد خبر : 5773
  • 21 خرداد 1397 - 22:51
سقف قرارداد در لیگ کانوپولوی بانوان: 6 میلیون تومان!

به گزارش IWSports ؛ صبا رحمتی در گفت‌وگو با ایسنای لرستان، اظهار کرد: رشته ما چون هنوز شناخته شده نیست و همه‌گیر نشده، سطح درآمد لیگ خیلی پایین است. سه ماه فصل تابستان اوج کار ماست که می‌توانیم از طریق مربیگری یا بحث استعدادیابی درآمد داشته باشیم. رحمتی درباره سقف قرارداد لیگ بیان کرد: سقف […]

به گزارش IWSports ؛ صبا رحمتی در گفت‌وگو با ایسنای لرستان، اظهار کرد: رشته ما چون هنوز شناخته شده نیست و همه‌گیر نشده، سطح درآمد لیگ خیلی پایین است. سه ماه فصل تابستان اوج کار ماست که می‌توانیم از طریق مربیگری یا بحث استعدادیابی درآمد داشته باشیم.

رحمتی درباره سقف قرارداد لیگ بیان کرد: سقف قرارداد کانوپولو در لیگ مردان بالاتر از ۱۰ میلیون تومان نیست و بانوان هم ۶ میلیون تومان بوده که خیلی کم است و علتش این است که اسپانسرها کم به این رشته ورود می‌کنند.

این ورزشکار لرستانی اضافه کرد: کانوپولوی آقایان و بانوان ایران از قدرت‌های آسیا محسوب می‌شوند با این حال این رشته هنوز چندان شناخته شده نیست و نیاز است رسانه ها به این رشته توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها فکر می‌کنند باید شناگر خوبی باشند تا در این رشته موفق شوند، تصریح کرد: خودم وقتی به این رشته آمدم شنا بلد نبودم که به خاطر رشته تحصیلی(تربیت بدنی) شنا یاد گرفتم و ملزوم رشته قایقرانی این نیست که حتما باید شناگر خوبی باشید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.