11

تنیس روی میز انتخابی المپیک | برد باارزش شهسواری و شکست صفایی

  • کد خبر : 57789
  • 28 اسفند 1399 - 17:53
تنیس روی میز انتخابی المپیک | برد باارزش شهسواری و شکست صفایی
مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در آسیای میانه ندا شهسواری در نخستین دیدار خود به یک برد ارزشمند دست یافت اما شیما صفایی بازنده مسابقه خود بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در آسیای میانه امروز پنجشنبه با برگزاری دیدارهای مرحله گروهی آغاز شد.

ندا شهسواری پینگ پنگ باز برجسته ایران امروز در اولین مسابقه به دیدار زارش آکاشوآ از قزاقستان رفت و حریف خود را ۴ بر یک از پیش رو برداشت.

در این بازی ندا شهسواری در گیم اول ۱۱ بر ۸ و در گیم دوم در یک بازی نزدیک ۱۳ بر ۱۱ به پیروزی رسید اما در گیم سوم ۱۱ بر ۸ نتیجه را واگذار کرد.

ملی پوش کرمانشاهی در گیم های چهارم و پنجم مقتدرانه و با امتیازات ۱۱ بر ۵ و ۱۱ بر ۳ به پیروزی رسید تا با پیروزی ۴ بر یک، به کسب سهمیه امیدوار بماند.

شیما صفایی ملی پوش جوان ایران نیز در گروه دیگر این مسابقه در نخستین مسابقه برابر آناستازیا لاوروآ از قزاقستان ۴ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.

پینگ پنگ باز قزاق در این بازی گیم اول را ۱۱ بر ۵ برد اما ۲ پیروزی متوالی در گیم های دوم و سوم برای شیما صفایی با امتیازات ۱۳ بر ۱۱ و ۱۲ بر ۱۰ ملی پوش همدانی را به پیروزی امیدوار کرد.

با این حال آناستازیا لاوروآ در ۳ گیم بعدی با امتیازات ۱۱ بر ۷، ۱۱ بر ۷ و ۱۱ بر ۹ پیروز شد تا از شکست، پیروزی بسازد.

در ادامه این مسابقات روز جمعه ندا شهسواری به مصاف ماگدیه وا از ازبکستان می‌رود و شیما صفایی نیز رودرروی ریما غفوروآ از ازبکستان می‌ایستد.

از این جمع ۶ نفره که در دوحه رقابت می‌کنند، یک نفر به المپیک توکیو راه پیدا خواهد کرد. دو نماینده ایران با هدایت حمیده ایرانمنش در قطر حاضر هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.