13
مهرداد علی قارداشی: بدبیاری گریبان ما را گرفت

نظر رییس فدراسیون تنیس روی میز در مورد حذف ندا شهسواری از انتخابی المپیک

  • کد خبر : 57859
  • 02 فروردین 1400 - 18:39
نظر رییس فدراسیون تنیس روی میز در مورد حذف ندا شهسواری از انتخابی المپیک
رییس فدراسیون تنیس روی میز در مورد حذف ندا شهسواری از انتخابی المپیک صحبت کرد. مهرداد علی قارداشی عقیده دارد ندا شهسواری اسیر بدشانسی شد و چیزی از ارزش‌های او و شیما صفایی کم نمی‌شود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران از ایسنا، در پایان رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه نیما عالمیان موفق به کسب ورودی بازی‌های توکیو شد اما در بخش زنان نمایندگان ایران حذف شدند. در حالی که در دو دوره گذشته ندا شهسواری این ورودی را برای ایران به دست آورده بود.

مهرداد علی‌ قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز در گفتگویی به عملکرد دختران پینگ پمگ باز ایران اشاره و بیان کرد: رنکینگ دو بازیکن قزاقستان از خانم شهسواری و صفایی بهتر بود و یکی از آنها سهمیه را گرفت.

وی افزود: ندا شهسواری در گیم آخر نیمه نهایی در حالی که ۱۰ بر ۸ جلو بود، نتیجه را واگذار کرد، یعنی مسابقات خیلی نزدیک بود و  متاسفانه در لحظه نتیجه گیری موفق نشدند. چیزی از ارزش‌هایشان کم نمی‌شود. آنها اردوها را در این شرایط سخت پشت سر گذاشتند و نتیجه مسابقات هم به یک امتیاز بند بود. به هر حال قسمت این شد و بدبیاری لحظات آخر گریبان ما را گرفت.

او افزود: ندا دوره قبل در شرایطی سهمیه را گرفت که گیم آخر ۱۰ بر ۶ عقب بود و ۱۲ بر ۱۰ برد اما این دوره نتیجه برعکس شد. در دوره قبل و این دوره شاهد رقابت‌های نزدیکی بودیم و تنها یک امتیاز تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بود.

قارداشی به شکست شهسواری در نیمه نهایی در حالی که ۳ بر یک از حریف خود جلو بود اشاره و بیان کرد: دو بازیکن در شرایطی که به هم نزدیک هستند در حین رالی‌هایی که رد و بدل می‌شود، تغییر تاکتیک می‌دهند. بازیکن قزاقستان هم زمانی که عقب افتاد تاکتیک خود را عوض کرد، البته ندا هم تغییر داشت و اگر یک امتیاز در گیم هفتم می‌گرفت برنده می‌شد. به هر حال ممکن است یک بازیکن تاکتیکی را به کار بگیرد که حریف پاتک بزند، ضد آن عمل کند و نتیجه را کسب کند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پایان گفت: از زحمات آقای لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی مردان، آقای میرالماسی مدیر تیم‌های ملی و خانم ایرانمنش سرمربی تیم ملی زنان تشکر می‌کنم. همچنین از همکارانم در فدراسیون تشکر می‌کنم که در مدت ۲۳ روز حضور ما در مسابقات همه مسائل را بدون حاشیه مدیریت کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.