13
هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان

شهروند ساری ۲ مس کرمان ۵ | کامبک مس با دوقلوها و مهسا محمدی

  • کد خبر : 57979
  • 07 فروردین 1400 - 13:55
شهروند ساری ۲ مس کرمان ۵ | کامبک مس با دوقلوها و مهسا محمدی
در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم شهروند ساری در خانه، با وجود پیروزی در نیمه نخست، برابر مس کرمان نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و از گروه یک، تیم شهروند ساری در دیدار برابر مس کرمان ۵ بر ۲ مغلوب شد.

در این بازی که به میزبانی ساری برگزار شد شهروند ساری قعرنشین یک نیمه را از حریف کرمانی برد و یک بر صفر پیش افتاد اما نیمه دوم، نیمه میهمان بود.

شاگردان سعیده ایرانمنش در نیمه دوم تیم برتر میدان بودند و مزد تلاش تیمی مس، به ثمر رسیدن ۵ گل بود به طوری که نرجس کریمی نسب ۲ گل، مهسا محمدی ۲ گل و نجمه کریمی نسب یک گل وارد دروازه ساری کردند.

مس کرمان با کسب چهارمین پیروزی فصل خود جمع امتیازاتش را به عدد ۱۲ برساند و همچنان تیم چهارم جدول ۷ تیمی گروه یک باقی بماند.

شهروند ساری که در نیمه دوم بازی‌های خود به مشکل بر می‌خورد در این فصل هنوز در هیچ مسابقه‌ای پیروز نشده در نهمین بازی فصل برای بار هفتم شکست خورد و همچنان در قعر جدول گروه یک پایین‌تر از ۶ تیم دیگر همگروه، باقی ماند.

خطر سقوط تیم شهروند ساری را به شدت تهدید می‌کند. تیم مازندرانی فوتسال زنان ایران که آمار گل خورده ناگواری را ثبت کرده امیدوار است در هفته‌های باقی مانده امتیازات لازم برای فرار از قعر را جمع آوری کند.
[simple-author-box]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.