هیئت رودان صفر سایپا ۴ | پیروزی قابل پیش بینی در گرمای جنوب IWSPORTS | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12
هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان

هیئت رودان صفر سایپا ۴ | پیروزی قابل پیش بینی در گرمای جنوب

  • کد خبر : 57981
  • 07 فروردین 1400 - 13:48
هیئت رودان صفر سایپا ۴ | پیروزی قابل پیش بینی در گرمای جنوب
سایپا در نخستین دیدار خود در سال جدید در جایی دور از خانه به یک پیروزی قاطع دست یافت و هفته دهم لیگ برتر فوتسال زنان را با برد به پایان رساند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در ادامه دیدارهای گروه یک از هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز در رودان هرمزگان، تیم فوتسال سایپا برابر میزبان خود به پیروزی رسید.

شاگردان شهناز یاری که سال ۹۹ را با برد ارزشمند و انتقامی ۵ بر ۳ برابر حفاری خوزستان به پایان رسانده بودند امروز در پاگشای سال جدید فوتسالی، در نزدیکی خلیج فارس با نتیجه قاطع ۴ بر صفر صاحب برد دیگری شدند.

این پیروزی برای سایپا قابل پیش بینی بود. سایپا در بازی رفت ۲۱ بر صفر رودان را شکست داده بود اما رودان امروز نسبت به تیم بی تجربه دور رفت، حرف‌های بیشتری برای گفتن داشت.

چالش سایپا در این بازی گرمای هوا بود و به نوعی تیم پایتخت نشین را غافلگیر کرد. دمای هوای بالای رودان سبب شد سایپا به سختی با این تغییر ناگهانی دما کنار بیاید.

بازی در سالن رودان با گرمای شدید کار را برای سایپا دشوار کرد به طوری که چند تن از بازیکنان سایپا دچار بدحالی شدند.

سایپا در این بازی در نیمه نخست ۳ گل زد و با یک گل دیگر در نیمه دوم به کارش پایان داد. آرزو صدقیانی زاده که به تازگی از بند مصدومیت رها شده در این بازی ۲ گل به ثمر رساند.

فاطمه تراهی و مارال ترکمان جوان هم در این بازی هر کدام یک گل به ثمر رساندند. هر دو بازیکن در این فصل عملکرد درخشانی داشته‌اند.

نام نسترن مقیمی بر خلاف بازی‌های گذشته، این بار در میان گلزنان نبود. البته او بنا بر عادت همیشه، یک گل زیبا زد اما این گل توسط داور مردود اعلام شد.

برتری سایپا در بازی امروز، این تیم را در صدر جدول گروه یک لیگ برتر فوتسال بانوان ماندنی کرد. آن‌ها اکنون از ۹ بازی خود صاحب ۸ پیروزی و ۲۴ امتیاز هستند و تنها تعقیب کننده سایپا حفاری خوزستان است که هم امتیاز با سایپا و با تفاضل گل کمتر پشت سر این تیم حرکت می‌کند.

هیئت فوتبال رودان نیز با این شکست در هشتمین بازی فصل، برای بار پنجم مغلوب شد. این تیم ۷ امتیاز دارد و با وجود شکست خانگی برابر سایپا از رتبه پنجم خود در جدول ۷ تیمی گروه یک پایین‌تر نرفته است.

با توجه به عملکرد ضعیف تیم‌های شهروند ساری و پویندگان صنعت فجر شیراز بعید است که هیئت رودان نگرانی خاصی بابت عدم بقا در لیگ داشته باشند.

در حقیقت حفظ رتبه پنجم و البته نیم نگاهی به رتبه چهارم و جایگاه مس کرمان برای آن‌ها یک موفقیت در سال نخست حضور در لیگ برتر فوتسال زنان محسوب می‌شود.
[simple-author-box]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.