13
هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان

مس رفسنجان ۳ هیئت خراسان رضوی ۸ | مس، بی‌شباهت به یک قهرمان

  • کد خبر : 57990
  • 07 فروردین 1400 - 13:28
مس رفسنجان ۳ هیئت خراسان رضوی ۸ | مس، بی‌شباهت به یک قهرمان
حساس‌ترین مسابقه هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی هیئت فوتبال خراسان رضوی برابر مس رفسنجان پایان یافت. سال جدید برای فوتسالی‌ها با جذابیت این بازی آغاز شد.

یبه گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در مهم‌ترین مسابقه این هفته تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، مس رفسنجان را در زمین حریف شکست داد.

در این بازی سرنوشت ساز در راه آینده گروه دوم لیگ برتر فوتسال زنان ، مس رفسنجان به دنبال انتقام شکست بازی رفت بود اما رقابت ستارگان دو تیم با برتری خراسان پایان یافت و این به معنای وداع مس با بالای جدول بود.

در این مسابقه پرگل و دیدنی، مس رفسنجان شباهتی به تیمی که فصل گذشته قهرمان لیگ شده نداشت. شکست ۳ بر ۸ برابر تیم فاطمه شریف به این معناست که مس باید با پله‌های اول و دوم جدول گروه دوم خداحافظی کند.

فوتسال بانوان لیگ برتر مس رفسنجان هیئت فوتبال خراسان رضوی

ستاره این بازی طبق معمول کسی جز سارا شیربیگی نبود. بازیکن شماره یک فوتسال ایران در این بازی هت تریک کرد. نسیمه غلامی بازیکن تازه وارد به تیم هیئت خراسان رضوی نیز در اولین حضورش یک گل به ثمر رساند.

مهسا ایرانمنش، مرضیه توفیقی نسب، فاطمه حسینی و فاطمه ارژنگی دیگر گلزنان تیم هیئت خراسان رضوی بودند. محدثه محمدی، هما آقایی و زهرا احمدی زاده نیز برای مس رفسنجان گلزنی کردند.

پایان راه برای مس؟

تیم عاطفه رضایی در این فصل در ۸ بازی ۳ بار شکست خورده و عملاً شانسی برای تکرار موفقیت سال گذشته خود ندارد. آن‌ها فرصت نزدیک شدن به بالای جدول را از دست دادند.

تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با این پیروزی باارزش برابر مس رفسنجان همچنان در صدر باقی ماند البته پالایش نفت آبادان در رده دوم یک بازی کمتر از صدرنشین دارد.

لیگ برتر فوتسال زنان ایران در فصل ۱۴۰۰-۹۹ با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود و تیم‌ها در مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت مسابقه می‌دهند.

تیم‌های صعود کننده از هر گروه در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان برای تعیین قهرمان رقابت خواهند کرد. مس رفسنجان فصل گذشته قهرمان لیگ فوتسال زنان شده بود.

[simple-author-box]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.