13

نجمه خدمتی و سال امیدبخش | چهره‌های شاخص ۹۹

  • کد خبر : 58165
  • 13 فروردین 1400 - 21:35
نجمه خدمتی و سال امیدبخش | چهره‌های شاخص ۹۹
نجمه خدمتی تیرانداز تیم مقاومت در لیگ برتر تیراندازی تفنگ ۹۹ در سالی که گذشت عملکردی امیدبخش داشت. او یکی از امیدهای ایران در المپیک توکیو است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ ثبات نجمه خدمتی در سال ۹۹ سبب می‌شود او در میان چهره‌های شاخص ورزش زنان ایران در سال ۹۹ قرار گیرد.

تیرانداز شهر کاج‌ها در سال کرونایی همانند سایر ورزشکاران ایران زمین درگیر چالش‌های خاص خود بود و البته مشکلات تیم ملی تیراندازی در زمینه تمدید قرارداد الهام هاشمی به عنوان سرمربی تیم ملی تفنگ بر این چالش‌ها افزود.

با این حال او در مسابقات آزاد گرامیداشت دهه فجر در بین برترین‌ها قرار گرفت و جایگاه سوم را تصاحب کرد. او در دی ماه ۹۹ در جریان آغاز فصل جدید لیگ با امتیاز ۲۵۱.۹ بالاتر از رقبایش قرار گرفت و در فینال، قهرمان شد.

نجمه خدمتی

پس از تجربه المپیک ریو، حضور در المپیک توکیو برای او یک تجربه ویژه است گرچه امید این است که او تا زمان برگزاری المپیک، به نهایت آمادگی برسد.

طبیعت آینده این است که غیرقابل پیش بینی است به همین دلیل نجمه خدمتی می‌داند که رویاهایش را نباید به آینده موکول کند.

از بازی‌های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ که او وارد تالار قهرمانان ورزش ایران شد تا به امروز، دوران حرفه‌ای او دستخوش اتفاقات گوناگونی بوده با این حال او همچنان مستعد افتخارات بزرگی است.

برای او در سال ۱۴۰۰ آرزوهای بزرگ داریم. سالی که می‌تواند نقطه عطف دوران ورزشی او باشد. همچنین در پایان سال ۱۳۹۹ باید به فعالیت‌های انسان دوستانه نجمه خدمتی نیز اشاره کرد.

واضح است که برای ماندگاری در اذهان، مدال کافی نیست. محبوبیت از مردم داری، تواضع و خصایل نیکو می‌آید. خیلی خیلی پیش‌تر از عناوین و مدال‌هایی که زمان آن‌ها را به سرزمین فراموش شدگان می‌برد.

[simple-author-box]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.