سارا خادم الشریعه ، پیروزی برابر قهرمان آسیا و ۱.۵ امتیاز از ۵ بازی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17
شطرنج سریع یکصد هزار دلاری پولگار

سارا خادم الشریعه ، پیروزی برابر قهرمان آسیا و ۱.۵ امتیاز از ۵ بازی

  • کد خبر : 58446
  • 20 فروردین 1400 - 8:43
سارا خادم الشریعه ، پیروزی برابر قهرمان آسیا و ۱.۵ امتیاز از ۵ بازی
در آغاز مسابقات شطرنج سریع ۱۰۰ هزار دلاری پولگار، سارا خادم الشریعه قهرمان آسیا را برد اما در نهایت از ۵ بازی آغازین خود با ۱.۵ امتیاز به کارش پایان داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ مسابقات شطرنج سریع یکصد هزار دلاری پولگار ۲۰۲۱ از پنج شنبه شب با حضور سارا خادم الشریعه شطرنج‌باز شاخص ایران آغاز شد.

مسابقات پولگار ۲۰۲۱ مسابقاتی است که طی ۴ روز برگزار می‌شود و ۲۰ شطرنج باز آینده دار در آن حضور دارند و به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند و سارا خادم الشریعه نیز با همه رقیبان مسابقات می‌دهد.

سارا خادم الشریعه در این مسابقات در اولین گام توانست دینارا سادوآکاسووا از قزاقستان را شکست دهد. حریف قزاق قهرمان آسیا بود و این یک شروع خوب برای سارا خادم محسوب می‌شد.

سارا خادم الشریعه ، پیروزی برابر قهرمان آسیا و ۱.۵ امتیاز از ۵ بازی

در ادامه دختر شماره یک شطرنج ایران در دورهای دوم تا چهارم برابر حریفان خود شکست خورد و با کسب تساوی در دور پنجم ۱٫۵ امتیازی شد.

آووندر لیانگ شطرنج باز ۱۸ ساله آمریکایی در دور دوم، کریستوفر یو شطرنج باز ۱۴ ساله آمریکایی در دور سوم، پولینا شووالوآ نماینده ۲۰ ساله روسیه در دور چهارم و یوناس بیر از دانمارک در دور پنجم حریفان خادم الشریعه در شب اول بودند.

این رقابت اولین مرحله از چالش پنج گانه این مسابقات به حساب می‌آید و جایزه‌ای ۳ هزار دلاری دارد. نفر قهرمان این مسابقات می‌تواند مستقیماً به دور بعدی تورنمنت راه یابد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.