11
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال زنان

حفاری خوزستان ۴ شهروند ساری صفر | حفاری بدون کمالی هم ترسناک است

  • کد خبر : 58449
  • 20 فروردین 1400 - 15:02
حفاری خوزستان ۴ شهروند ساری صفر | حفاری بدون کمالی هم ترسناک است
حفاری خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال زنان در خانه به یک پیروزی آسان برابر حریف مازنی رسید و با یک بازی بیشتر از سایپا به صدر رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و از گروه یک تیم حفاری خوزستان برابر شهروند ساری به برتری ۴ بر صفر رسید.

در این بازی که در سالن نفت اهواز برگزار شد شاگردان مینا بارانی با کسب پیروزی برابر تیم قعرنشین شهروند ساری با یک بازی بیشتر از سایپا، صدرنشین گروه یک شدند.

در روزی که حفاری، گلزن اول خود مهسا کمالی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت با دو گل از سحر پاپی و یک گل از عاطفه عابدی و زهرا اسدی به پیروزی رسید.

شهروند ساری در نیمه نخست دروازه خود را بسته نگاه داشت اما بنا بر عادت همیشه عنان کار را در نیمه دوم از کف داد و اتفاقی برایش رخ داد که تازگی نداشت.

حفاری خوزستان در گروه یک بر سر صدرنشینی این گروه با سایپا در حال رقابت است و تلاش می‌کند با قهرمانی در این فصل ناکامی لیگ گذشته را به دست فراموشی بسپارد.

طاهره مهدی پور سنگربان حفاری

از سوی دیگر شهروند ساری با این شکست در یک قدمی سقوط است و شرایطی ناگوار در جدول ۷ تیمی گروه یک دارد.

حفاری از ۱۱ بازی صاحب ۳۰ امتیاز است و سایپا با یک بازی کمتر و ۲۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و شهروند ساری نیز با این شکست با ۲ امتیاز از ۱۰ بازی در انتهای جدول باقی ماند.

شهروند ساری برای بقا باید حداقل در یکی از ۲ بازی باقی مانده‌اش پیروز شود. آن‌ها یک بازی خانگی با هیئت رودان هرمزگان و یک بازی خارج از خانه در اصفهان برابر نامی نو دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.