11
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال زنان

هیئت رودان ۶ مس کرمان ۲ | رودان رفت و برگشت

  • کد خبر : 58452
  • 20 فروردین 1400 - 13:52
هیئت رودان ۶ مس کرمان ۲ | رودان رفت و برگشت
مس کرمان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال زنان در رودان، نتوانست شکست بازی رفت را جبران کند و هیئت رودان هرمزگان بازهم این تیم را شکست داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان و از گروه یک، امروز مس کرمان برابر میزبان خود هیئت فوتبال رودان هرمزگان شکست خورد.

در این بازی شاگردان سعیده ایرانمنش پس از شکست پرحاشیه در بازی هفته گذشته برابر حفاری خوزستان، بازهم متحمل شکست دیگر شدند تا روند ناکامی‌های این تیم ادامه داشته باشد.

مس کرمان در بازی رفت در عین ناباوری در خانه به هیئت رودان باخته بود و همگان بر این گمان بودند که پیروزی رودان اتفاقی بوده است اما مس امروز هم نتوانست از پس رودانی‌ها برآید و بازی را ۶ بر ۲ به میزبان واگذار کرد.

این شکست سبب شد مس با ۱۲ امتیاز از ۱۰ بازی به رده پنجم جدول گروه یک لیگ برتر فوتسال زنان سقوط کند. تیم هیئت فوتبال رودان هرمزگان نیز با این پیروزی ۱۳ امتیاز از ۱۰ بازی کسب کرد و جای مس را در رده چهارم گرفت.

مس کرمان

گل‌های تیم هیئت فوتبال رودان را مریم حکمتی (۲)، فاطمه ارزیاب (۲)، ثنا کرد اوغلی و آدینه حسن زاده به ثمر رسانند. نرجس و نجمه کریمی نسب دوقلوی های فوتسال کرمان زننده گل‌های مس بودند.

پیروزی رفت و برگشت برابر مس کرمان، یک نتیجه درخشان برای تیم رودان تازه وارد به لیگ برتر به حساب می‌آید. عملکرد آن‌ها در سال اول حضور، کاملاً قابل دفاع و حتی فراتر از حد انتظار بود.

مس کرمان در حالی ۲ بازی دیگر در لیگ امسال در پیش دارد که چهره‌ای متفاوت با گذشته به نمایش گذاشته است. یک مقایسه ساده بین مس امسال و سال‌های گذشته نشان می‌دهد سعیده ایرانمنش باید برای بستن تیم فصل آینده حساس‌تر عمل کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.