12
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال زنان

مس رفسنجان ۲ پالایش نفت آبادان صفر | دوران شکست ناپذیری آبادان به سر آمد

  • کد خبر : 58457
  • 20 فروردین 1400 - 14:52
مس رفسنجان ۲ پالایش نفت آبادان صفر | دوران شکست ناپذیری آبادان به سر آمد
مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان در مهم ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال زنان به مصاف هم رفتند و این مس بود که با پیروزی دلچسب شانس خود را برای صعود زنده نگهداشت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز در گروه دوم و در مهم‌ترین بازی تیم‌های مس رفسنجان با ۲ گل از سد پالایش نفت آبادان گذشت.

در این بازی که در سالن پیام نور رفسنجان برگزار شد شاگردان عاطفه رضایی گرچه امید کمی برای صعود از دور گروهی داشتند اما در نهایت با کسب ۳ امتیاز بازی زمین را ترک کردند.

پالایش نفت آبادان که پیش از این بازی تیم بی‌شکست لیگ برتر فوتسال بود، نخستین باخت فصل را تجربه کرد و ۲۵ امتیازی باقی ماند و بدین ترتیب تنها شکست‌ناپذیر لیگ نیز شکست خورد.

مس رفسنجان نیز با این پیروزی دلچسب، ۲۱ امتیازی شد و فاصله خود را با تیم دوم جدول به ۴ امتیاز رساند. گرچه شانس صعود برای مس روی کاغذ وجود دارد اما در واقعیت، احتمال صعود آن‌ها بسیار ضعیف است.

سحر زمانی و زهرا احمدی زاده زننده ۲ گل تیم رفسنجانی بودند تا امید صعود به دور بعدی رقابت‌ها را در این تیم زنده نگهدارند. سحر زمانی همچنان چهره مهم مس در بازی‌های بزرگ است.

مس رفسنجان برای این که صعود کند با شرط پیروزی در ۲ بازی آسان باقی مانده‌اش، باید امیدوار باشد پالایش نفت آبادان در هیچ کدام از ۲ بازی باقی مانده برابر رهیاب و هیئت خراسان رضوی پیروز نشود.

مس رفسنجان در شرایط کنونی حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خورد. تیم قهرمان فصل گذشته رفت و برگشت به هیئت خراسان رضوی باخت و در آبادان هم برابر پالایش نفت تسلیم شده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آفرین به تیم فوتسال مس رفسنجان
    مردم رفسنجان در حال اجماع علیه مسولین کرمان هستند تا دیگر اموال معدن مس رفسنجان را در کرمان خرج نکنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.