11
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال زنان

رهیاب تهران ۳ پارس آرای شیراز ۳ | لحظه شماری رهیاب برای پایان لیگ

  • کد خبر : 58459
  • 20 فروردین 1400 - 14:22
رهیاب تهران ۳ پارس آرای شیراز ۳ | لحظه شماری رهیاب برای پایان لیگ
رهیاب تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان به دیدار تیم پارس آرای شیراز رفت و برابر این تیم به نتیجه تساوی دست یافت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌ها در گروه دوم تیم رهیاب تهران برابر پارس آرای شیراز با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ متوقف شد.

در این بازی که در مجموعه آمنه تهران برگزار شد شاگردان معصومه رضازاده در تیم رهیاب نتوانستند از امتیاز میزبانی استفاده کنند و تساوی برابر تیم سخت کوش پارس آرا نتیجه‌ای نبود که برای رهیاب قابل قبول باشد.

رهیاب پیش از این بازی با یک بازی کمتر نسبت به پارس آرای شیراز، ۱۱ امتیازی و در رده پنجم بود و یک امتیاز کمتر از حریف داشت و با تساوی امروز نتوانست فاصله امتیازی قبلی را با رقیب امروزش کاهش دهد.

لیگ برتر فوتسال بانوان رهیاب تهران لیلا خدابنده لو

غزال محمدی، الهام پاکدل و مرجان یوسفی گلزنان تیم پارس‌آرای شیراز بودند. طناز آرمات 2 گل و مارال محمدی یک گل برای رهیاب وارد دروازه میهمان کردند.

پارس آرا در این فصل با هدایت ستاره زارع عملکرد قابل قبولی با توجه به بضاعت خود در لیگ برتر داشته است و این تساوی، سرسختی این تیم را نشان داد گرچه از وضعیت انگیزشی رهیاب نیز نمی‌توان به سادگی عبور کرد.

رهیاب تهران که پیش از این در بازی با هیئت خراسان رضوی در مشهد حاضر نشده بود به تیمی تبدیل شده است که برای پایان لیگ لحظه شماری می‌کند و کاهش انگیزه، طراوت را از این تیم گرفته است.

این در حالی است که در روزهای اخیر زمزمه‌ها پیرامون ابهام در وضعیت فصل آینده تیمداری رهیاب به گوش می رسد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.