15
ایرانی سابق زیر پرچم تیم پناهندگان

حذف کیمیا علیزاده در مسابقات تکواندو قهرمانی اروپا

  • کد خبر : 58557
  • 21 فروردین 1400 - 21:57
حذف کیمیا علیزاده در مسابقات تکواندو قهرمانی اروپا
کیمیا علیزاده ستاره المپیکی تکواندو ایران که به آلمان پناهنده شده در مسابقات تکواندو قهرمانی اروپا زیر پرچم تیم پناهندگان در یک چهارم نهایی حذف شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، کیمیا علیزاده تنها دختر مدالیست ایران در ادوار المپیک پس از پناهندگی به آلمان، در نخستین رویداد رسمی با ملیت غیر ایرانی حضور یافت.

کیمیا علیزاده که فعلاً باید با پرچم تیم پناهندگان در رویدادهای رسمی شرکت کند با حمایت فدراسیون تکواندو آلمان در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کرد و در یک چهارم نهایی به کار خود پایان داد.

تکواندوکار ایرانی‌الاصل امروز در ادامه مسابقات قهرمانی اروپا در صوفیه بلغارستان در وزن منهای شصت و دو کیلوگرم در دور اول استراحت داشت اما در دور دوم پس از تساوی ۸ بر ۸ برابر جولانتا تارویدا از لتونی در راند طلایی پیروز شد.

در مرحله یک چهارم نهایی کیمیا علیزاده برابر برونا وولتیچ، دارنده مدال برنز جهان از کرواسی ۱۰ بر صفر بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.

بر اساس قانون تغییر تابعیت، کیمیا علیزاده فعلاً نمی‌تواند با پرچم آلمان مسابقه دهد اما تحت حمایت آلمان به‌عنوان عضو تیم پناهندگان رقابت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.