سارا شیربیگی : برای پاداش قهرمان نشدیم اما شأن قهرمان باید حفظ شود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12
واکنش ملی‌پوش فوتسال به کسر مالیات از پاداش قهرمانی آسیا؛

سارا شیربیگی: برای پاداش قهرمان نشدیم اما شأن قهرمان باید حفظ شود

  • کد خبر : 58743
  • 28 فروردین 1400 - 20:56
سارا شیربیگی: برای پاداش قهرمان نشدیم اما شأن قهرمان باید حفظ شود
سارا شیربیگی ستاره تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به کسر مالیات از پاداش قهرمانی سال 97 و پرداخت همان مبلغ در سال 1400 گفت: برای پاداش قهرمان نشدیم اما شأن قهرمان باید حفظ شود

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” رسانه دختران قهرمان ایران؛ پس از روی کار آمدن شهاب‌الدین عزیزی‌ خادم در فدراسیون فوتبال،  امروز انتظار 3 ساله دختران فوتسالیست سرآمد و پاداش قهرمانی آسیا 2018 آن‌ها به حساب‌شان واریز شد.

تیم ملی فوتسال زنان ایران، در سال 97 برای دومین بار بر بام قاره کهن ایستاد و با یک نمایش غرورآفرین به عنوان قهرمانی رسید.

از این رو، فدراسیون وقت وعده پرداخت پاداش 22 میلیون تومانی به بازیکنان و کادرفنی تیم را داد که این مبلغ پس از 3 سال تأخیر، با کسر مالیات پرداخت شد.

کسر مبلغی به ارزش 2 میلیون و 200 هزار تومان آن‌هم پس از سه سال دیرکرد، به‌قدری عجیب بود که واکنش بسیاری از اهالی فوتسال و فوتبال را برانگیخت و بازیکنان هریک در صفحات مجازی خود از بدقولی فدراسیون و کسر مالیات از پاداش هایشان گلایه کردند.

سارا شیربیگی، خانم‌گل حال حاضر لیگ برتر فوتسال و بازیکن کلیدی تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در مصاحبه‌ای اختصاصی با ” آی دبلیو اسپورتس ” و در واکنش به این حواشی اظهار داشت: از کادری که پس از 50 روز روی کار آمدن اولویت ویژه‌ای برای فوتسال زنان قائل شده‌اند ممنونیم.

ملی‌پوش فوتسال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: ناراحتی که از جانب ملی‌پوشان بروز داده شده، از این بابت است که فدراسیون فوتبال می توانست برای کسر مالیات از پاداش‌ها راه حلی پیدا کند.

وی با بیان اینکه قهرمانی برای رسیدن به پاداش و پول نبوده، عنوان کرد: ما برای خودمان و اعتبار تیم ملی بازی کردیم و انتظار داشتیم مسئولین گذشته، ارزش کار ما را پایین نیاورند تا پس از 3 سال، پاداش ما توسط کادر جدید فدراسیون پرداخت شود.

شیربیگی در خصوص کسر مالیات از پاداش آسیایی گفت: مالیات توسط همه‌ ادارات در ایران لحاظ می‌شود؛ اما مسئولین می‌توانستند پاداش ما را به اندازه ای افزایش دهند تا با اخذ مالیات هم از اصل پاداش که 22 میلیون تومان بود، چیزی کسر نشود.

ملی‌پوش فوتسال با اشاره به تورم سنگین در کشور متذکر شد: مقدار این پول، آنقدر ناچیز است که اصلاً نمی‌توان راجع به آن صحبت کرد. فدراسیون برای جلوگیری از حواشی هم که شده می‌توانست تدابیری اتخاذ کند که همان مقداری که به ما وعده داده شده بود، پرداخت شود.

وی در ادامه گفت: شاید انتظار افزایش پاداش ما از فدراسیون، آن‌هم پس از گذشت سه سال، درخواست زیادی بوده است.

شیربیگی در خصوص وضعیت لیگ‌برتر فوتسال نیز اظهار کرد: چهار تیم راه یافته به دور نهایی مشخص شده و همه در یک سطح بازی می‌کنند. نمی‌توان به تیمی لقب جدی ترین رقیب را داد، بازی‌ها اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و همین امر نوید رقابت جذابی را به بازیکنان می‌دهد.

بازیکن تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه آسیب‌دیدگی‌اش رفع شده، تصریح کرد: تقریباً 9 ماه از جراحی‌ام گذشته و اکنون به دوران اوج خودم برگشته‌ام. بازی های حساسی پیش رو داریم و درخشش در آن بازی ها برایم اهمیت دارد.
[simple-author-box]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58743
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.