13
وزنه برداری قهرمانی آسیا در ازبکستان

حذف پوپک بسامی دختر وزنه بردار ایران در دسته ۵۵ کیلوگرم

  • کد خبر : 58764
  • 29 فروردین 1400 - 10:52
حذف پوپک بسامی دختر وزنه بردار ایران در دسته ۵۵ کیلوگرم
پوپک بسامی دختر وزنه بردار ایران در گروه B دسته ۵۵ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در ازبکستان از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان امروز دنبال شد و پوپک بسامی اولین دختر وزنه بردار ایرانی بود که مسابقه خود را برگزار کرد.

بسامی که در گروه B دسته ۵۵ کیلوگرم رقابت می‌کرد در مسابقه با جولیانا کلاریسا از اندونزی، یون جی هام از کره جنوبی و نها سورن از هند، در حرکت یک ضرب ناکام ماند.

او دو بار در مهار وزنه ۷۱ کیلوگرم ناموفق بود و سپس در تلاش برای مهار وزنه ۷۳ کیلوگرم نیز موفقیتی به دست نیاورد و بدین ترتیب از جدول یک ضرب این گروه حذف شد.

پوپک بسامی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا

در حرکت دو ضرب که نقطه قوت وزنه بردار ایران در مقایسه با تک ضرب بود، پوپک بسامی ابتدا وزنه ۹۱ کیلوگرم را بالای سر برد اما در حرکت دوم و سوم نتوانست وزنه ۹۴ و ۹۵ کیلو را مهار کند.

بدین ترتیب پوپک بسامی با قرار گرفتن در رده چهارم گروه B به کار خود در ازبکستان پایان داد. این در حالی است که سایر دختران وزنه بردار ایران به زودی مسابقات خود را برگزار می‌کنند.

برنامه رقابت سایر وزنه برداران زن ایران در مسابقات قهرمانی آسیا از این قرار است:

چهارشنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۰

رقابت گروه A دسته ۷۱ کیلوگرم زنان با حضور فروغ یونسی از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران، با شرکت ۷ وزنه‌بردار / رکورد فروغ یونسی ۱۸۸ کیلوگرم است و گلنبات وزنه‌بردار ترکمنستانی با رکورد ۲۳۰ کیلوگرم صدرنشین دسته ۷۱ کیلوگرم بانوان است.

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

رقابت گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم زنان با حضور سیده الهام حسینی و الناز باجلانی از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران با شرکت ۸ وزنه بردار / رکورد الهام حسینی ۲۱۵ کیلوگرم و رکورد الناز باجلانی ۲۰۵ کیلوگرم است. کارینا وزنه‌بردار قزاقستان با رکورد ۲۳۵ کیلوگرم صدرنشین است.

یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

رقابت گروه A دسته ۸۷+ کیلوگرم زنان با حضور فاطمه یوسفی از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران، با شرکت ۸ وزنه بردار / رکورد فاطمه یوسفی ۲۱۰ کیلوگرم است. سئون لی از کره‌جنوبی و اکمل از اندونزی با رکورد ۲۶۰ کیلوگرم رکوردداران این گروه هستند

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.