12
مسافران آلماتی آماده آغاز تمرینات

چالش جدید اشتاد سازه ؛ این بار در هندبال زنان باشگاه‌های آسیا

  • کد خبر : 58829
  • 31 فروردین 1400 - 13:49
چالش جدید اشتاد سازه ؛ این بار در هندبال زنان باشگاه‌های آسیا
اشتاد سازه مشهد آماده حضور در مسابقات هندبال زنان باشگاه‌های آسیا به میزبانی قزاقستان می‌شود و تمرینات این تیم در آستانه آغاز است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ اشتاد سازه مشهد پس از قهرمانی در فصل اخیر لیگ برتر هندبال زنان ایران اکنون نماینده ایران در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا به شمار می‌رود.

پنجمین دوره رقابت‌های هندبال زنان باشگاه‌های آسیا قرار بود ۱۶ آبان ۱۳۹۹ برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا، به تعویق افتاد و به تابستان ۱۴۰۰ موکول شد.

بدین ترتیب این رقابت‌ها از ۱۷ لغایت ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد و اشتاد سازه این فرصت را دارد تا در این رقابت بین‌المللی اعتباری دوچندان به دست بیاورد.

قدرت در اختیار تیم‌های آسیای میانه

در ۴ دوره گذشته این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های غرب آسیا، آسیای میانه و جنوب آسیا برگزار شده است همواره تیم‌های قزاقستان به فینال راه یافته‌اند و به‌عنوان قدرت‌های باشگاهی در هندبال زنان آسیا در عرصه این رقابت‌ها شناخته می‌شوند.

تیم قیصر در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ و تیم آلماتی در سال ۲۰۱۸ دو تیم از قزاقستان بوده‌اند که در ۴ دوره گذشته سه عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و نماینده ازبکستان هم یک‌بار جام قهرمانی را به تاشکند برده است.

مالک باشگاه اشتاد سازه در مورد حضور این تیم در مسابقات باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: باشگاه هندبال اشتاد سازه مشهد پس از کسب ۲ عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ برتر هندبال بانوان ایران، امسال با ترکیبی پویاتر در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد.

سعید حسامی افزود: با مشورت‌های متعدد با کادر و مشاور فنی باشگاه به این جمع‌بندی رسیدیم که با یک تیم جوان‌تر نسبت به لیگ ۹۹ در پنجمین دوره هندبال زنان آسیا حضور داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: ترکیب اشتاد سازه برای حضور در لیگ برتر ۱۴۰۰ بانوان را از اسفندماه ۹۹ بسته‌ایم و کار خود را در فصل نقل و انتقالات به پایان رسانده‌ایم، همچنین تمرینات تیم از اردیبهشت برای حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر آغاز خواهد شد.

حسامی ضمن اشاره به سرمایه‌گذاری در رشته‌های مختلف ورزشی در حوزه ورزش زنان عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ در بخش والیبال بانوان نیز باقدرت در رقابت‌های لیگ برتر حضور خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.