13
با حضور هدیه کاظمی، آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده

پنجره انتخابی المپیک | دختران آب‌های آرام راهی تایلند شدند

  • کد خبر : 58868
  • 01 اردیبهشت 1400 - 21:05
پنجره انتخابی المپیک | دختران آب‌های آرام راهی تایلند شدند
هدیه کاظمی، آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده ملی‌پوشان آب‌های آرام کشورمان امروز برای حضور در پنجره انتخابی المپیک توکیو راهی تایلند محل برگزاری مسابقات کسب سهمیه شدند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک امروز عازم تایلند شد و هدیه کاظمی، آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده نمایندگان ایران در بخش زنان هستند.

درهای المپیک برای ورزشکاران جهان در حال بسته شدن است و آخرین رویدادهای انتخابی در راه کسب سهمیه طی هفته‌های آینده در نقاط مختلف دنیا در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

در قایقرانی آب‌های آرام ، ایران آرزوهای خود برای حضور در توکیو را در کشوری در جنوب شرق آسیا دنبال می‌کند: تایلند. جایی که علاوه بر تیم مردان، 3 دختر ایرانی نیز با هدایت مهسا مجللی به دنبال رویاهای خود هستند.

هدیه کاظمی

هدیه کاظمی در کایاک ۵٠٠ و ٢٠٠ متر بانوان مسافران تایلند است. چهره هرمزگانی قایقرانی ایران از انگیزه بالایی برای کسب سهمیه برخوردار است و تجربه و توان او، همیشه سبب امیدواری است.

الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور دیگر گزینه‌های حضور در انتخابی المپیک بودند که در نهایت نتایج تست انتخابی به حضور هدیه کاظمی در پنجره انتخابی منجر شد. او بار دیگر شایستگی‌هایش را نشان داد حتی وقتی به اندازه کافی آماده نبود.

مورد ویژه در مورد هدیه کاظمی، بازگشت موفق او پس از طی کردن دوران تقریباً طولانی آسیب دیدگی است به طوری که او از ۲۰ آذر ۹۹ توانست به اردوی ملی بازگردد و مدت کوتاهی برای رسیدن به سطح استاندارد آمادگی، زمان نیاز داشت.

هدیه کاظمی

آخرین باری که هدیه کاظمی برای ایران مسابقه داده است به مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک در مجارستان بازمی گردد که او همراه با آرزو حکیمی در کایاک ۲۰۰ متر تا نیمه نهایی پیش رفت و در ۵۰۰ متر نیز پیش از رسیدن به نیمه نهایی متوقف شد.

پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی دو نماینده دیگر آب‌های آرام ایران در بخش زنان هستند که در کانوی دو نفره ۵۰۰ متر در تایلند مسابقه می‌دهند و شانس کسب سهمیه دارند.

پریسا محمدزاده تانیا کارگرپور مهسا کهنسال

حضور این ۲ پاروزن زمانی نهایی شد که فدراسیون قایقرانی در کمیته فنی با توجه به کسب سهمیه چین و ازبکستان و عدم حضور کره شمالی در المپیک، شانس محمدزاده و رئوفی را ، قابل توجه ارزیابی کرد.

با یاد تنها حضور در المپیک لندن

تنها حضور دختران آب‌های آرام ایران در المپیک به سال ۲۰۱۲ در لندن باز می‌گردد جایی که آرزو حکیمی قایقران همدانی نماینده ایران در بخش اسپرینت یک نفره ۲۰۰ متر و ۵۰۰ متر بود.

آرزو حکیمی

او در ۲۰۰ متر با زمان ۴۴ ثانیه و ۵۷۶ هزارم ثانیه هفتم شد و در ۵۰۰ متر نیز با یک دقیقه و ۵۸ ثانیه و ۵۹۸ هزارم ثانیه همین جایگاه را تکرار کرد.

بدون تردید هر جا صحبت از آب‌های آرام است بهانه‌ای برای یاد کردن از آرزو حکیمی یافت. چهره‌ای سرسخت و پرتلاش که حتی در روز شکست، شکست ناپذیر به نظر می‌رسیده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58868
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.