10
ادامه غیبت تیم ها در میادین فوتسال

لغو ۳ بازی از هفته چهاردهم لیگ فوتسال زنان | بی‌انضباطی ۱۱ درصدی

  • کد خبر : 58880
  • 02 اردیبهشت 1400 - 6:01
لغو ۳ بازی از هفته چهاردهم لیگ فوتسال زنان | بی‌انضباطی ۱۱ درصدی
لغو ۳ بازی از هفته چهاردهم لیگ فوتسال زنان به دلیل غیبت تیم‌ها ادامه سریال بی نظمی در لیگ برتر و نبود ابزار فشار نزد سازمان لیگ است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” در حالی که مرحله گروهی لیگ  فوتسال زنان جمعه سوم اردیبهشت به پایان می رسد سه بازی از هفته پایانی لغو شده است.

لغو سه بازی از هفته چهاردهم لیگ فوتسال زنان به دلیل غیبت تیم‌ها اتفاقی است که در راستای کاهش هزینه تیم‌هایی که نتایج تفاوتی در رتبه آن‌ها ایجاد نمی‌کند رخ داده است.

بر این اساس از گروه یک، تیم مس کرمان در بازی آخر خود در تهران با سایپا دیدار نمی‌کند و شکست سه بر صفر را می‌پذیرد. همچنین از گروه ۲، تیم کیمیای اسفراین که قرار بود در تهران با رهیاب دیدار کند به تهران نرفت و سه بر صفر شکست خورد.

از گروه دوم تیم رده دومی پالایش نفت آبادان از سفر به مشهد برای مسابقه با تیم صدرنشین هیئت خراسان رضوی سرباز زد و رتبه دومی گروه را با شکست سه بر صفر، پذیرفت.

البته شرایط نابسامان کرونا در کشور نیز مزید بر علت است تا تیم‌هایی که نتیجه برایشان بی اهمیت است یا خود را از پیش، بازنده می‌بینند قید سفر را بزنند و این سفر را غیرضروری قلمداد کنند.

با این وجود عدم برگزاری تعداد قابل توجهی از بازی‌های لیگ فوتسال زنان در این فصل اعتبار سازمان لیگ فوتسال ایران برای برگزاری لیگی منظم و باشخصیت را خدشه دار می‌کند.

سازمان لیگ فوتسال اهرمی برای فشار بر تیم‌هایی که از حضور در بازی‌های خارج از خانه امتناع می‌کنند در اختیار ندارد و به آن‌ها اجازه داده است که در یک بازی فصل غیبت کنند.

همه بازی های لغو شده لیگ:

هفته اول گروه ۲: پارس آرای شیراز ۰ پالایش نفت آبادان ۳ (عدم حضور پارس آرا)
هفته اول گروه یک: سایپا ۳: ۰ شهروند ساری (عدم حضور شهروند)
هفته ششم گروه یک: سایپا ۳: ۰ پویندگان شیراز (عدم حضور پویندگان)
هفته هفتم گروه یک: حفاری خوزستان ۳: ۰ هیئت فوتبال رودان هرمزگان (عدم حضور رودان)
هفته نهم گروه ۲: هیئت خراسان رضوی ۳: ۰ هیئت اصفهان (عدم حضور هیئت اصفهان)
هفته یازدهم گروه ۲: هیئت فوتبال خراسان رضوی ۳: ۰ رهیاب تهران (عدم حضور رهیاب)
هفته سیزدهم گروه یک: مس کرمان ۳: ۰ نامی نو اصفهان (عدم حضور نامی نو)
هفته چهاردهم گروه یک: سایپا ۳: ۰ مس کرمان (عدم حضور مس کرمان)
هفته چهاردهم گروه ۲: رهیاب تهران ۳: ۰ کیمیای اسفراین (عدم حضور کیمیای اسفراین)
هفته چهاردهم گروه ۲: هیئت فوتبال خراسان رضوی ۳: ۰ پالایش نفت آبادان (عدم حضور پالایش نفت آبادان)

از مجموع ۸۴ بازی مرحله گروهی، ۱۰ بازی شامل یازده درصد از کل مسابقات، به دلیل غیبت تیم‌ها برگزار نشده و ۱۰ تیم از ۱۴ تیم لیگ از فرصت غیبت در یک مسابقه طبق قوانین سازمان لیگ استفاده کرده‌اند.

تیم‌های منضبط لیگ که در همه مسابقات شرکت کرده‌اند تیم‌های سایپا، هیئت فوتبال خراسان رضوی، حفاری خوزستان و مس رفسنجان هستند که همگی نسبت به رقبا از ساختار حرفه‌ای تری برخوردارند.

سایپا و هیئت فوتبال خراسان رضوی بیشترین ضرر را از عدم حضور تیم‌ها کرده و ۳ بازی را بدون حضور رقیب در میدان، برده‌اند. بدین ترتیب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان با برگزاری ۳ بازی از ۶ مسابقه معمول انجام می شود.

از گروه یک تیم های سایپای تهران و حفاری خوزستان و از گروه ۲ تیم های هیات فوتبال خراسان رضوی و پالایش نفت آبادان به مرحله نهایی راه پیدا کرده اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.