15
وزنه برداران ایران مدال نگرفتند اما حفظ آبرو کردند

نمایش امیدوارکننده الهام حسینی و الناز باجلانی در ازبکستان

  • کد خبر : 58907
  • 03 اردیبهشت 1400 - 18:21
نمایش امیدوارکننده الهام حسینی و الناز باجلانی در ازبکستان
الهام حسینی و الناز به اجلانی نمایندگان وزنه برداری زنان در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان عملکردی قابل قبول داشتند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در بخش زنان امروز در تاشکند ازبکستان دنبال شد و الهام حسینی و الناز باجلانی در گروه A وزن ۸۱ کیلوگرم روی تخته رفتند.

هیه ئو جون جانگ از کره جنوبی، منیره قاضی از بنگلادش، نیگورا سیوونوآ از ازبکستان، چاتوریگا بالاج از سری لانکا، آی سلطان تویچیه وآ از ترکمنستان و کارینا کوزگان بایه وآ از قزاقستان رقبای نمایندگان ایران بودند.

الناز باجلانی در حرکت یک‌ضرب ابتدا وزنه‌های ۸۵ و 93 کیلوگرم را مهار کرد اما نتوانست در حرکت سوم موفق باشد و در مهار وزنه ۹۷ کیلوگرم ناکام ماند.

الهام حسینی در حرکت یک ضرب وزنه ۹۱ را با موفقیت بالای سر برد اما در دومین و سومین حرکت یک ضرب در تلاش برای مهار وزنه ۹۹ کیلوگرم به موفقیتی نرسید.

در حرکت دو ضرب، الناز باجلانی در حرکت اول ۱۰۰ کیلوگرم را بالای سر برد اما در حرکت دوم نتوانست وزنه ۱۰۷ کیلویی را مهار کند. باجلانی در حرکت سوم دوضرب، موفق شد وزنه ۱۰۹ کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر ببرد.

سیده الهام حسینی در حرکت دو ضرب در اقدام اول وزنه ۱۱۱ کیلوگرمی را مهار کرد و سس به ترتیب وزنه‌های ۱۱۸ و ۱۲۲ کیلوگرمی را بالای سر برد.

بدین ترتیب باجلانی و حسینی ، پنجم و ششم شدند. این یک نمایش امیدوار کننده برای هر دو وزنه بردار ایران بود. وزنه برداران کره جنوبی ، قزاقستان و ترکمنستان در حالی اول تا سوم شدند که فاصله دختران ایران با آن ها عمیق نبود.

آخرین نماینده وزنه برداری زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا فاطمه یوسفی است که یکشنبه ۵ اردیبهشت در  گروه A دسته ۸۷+ کیلوگرم روی تخته می‌رود. پوپک بسامی و فروغ یونسی پیش از این مسابقه خود را برگزار کرده بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58907
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.