11
مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان

هیئت خراسان رضوی ۱ سایپا ۲ | پیروزی بزرگ شهناز یاری در مشهد

  • کد خبر : 59299
  • 10 اردیبهشت 1400 - 23:04
هیئت خراسان رضوی ۱ سایپا ۲ | پیروزی بزرگ شهناز یاری در مشهد
در آغاز مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان امشب سایپا به یک پیروزی بزرگ در مشهد دست یافت و هیئت فوتبال خراسان رضوی را شکست داد. این نتیجه ممکن است به قیمت از دست دادن قهرمانی برای خراسان رضوی تمام شود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان امشب آغاز شد و در مشهد جدال تیم‌های مدعی و قدرتمند هیئت فوتبال خراسان رضوی و سایپا با برتری ۲ بر یک سایپا به پایان رسید.

در این بازی که در سالن شهید بهشتی مشهد و به قضاوت گلاره ناظمی، سمیه طاهری و زهرا رحیمی برگزار شد تیم هیئت خراسان رضوی نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و ممکن است بابت این خطا در پایان راه، خود را ملامت کند.

در نیمه نخست بازی شهین افلاکی بازیکن کارکشته سایپا در نقش گلزن ظاهر شد و دروازه میزبان را فرو ریخت تا شاگردان شهناز یاری با برتری یک گله به رختکن برود.

در نیمه دوم کار برای تیم فاطمه شریف دشوارتر هم شد. نسرین قمی بازیکن باارزش سایپا در نقش گلزن ظاهر شد و شوک دوم را به خراسان رضوی وارد کرد تا اوضاع برای میزبان بدتر شود.

با این وجود، گل مرضیه توفیقی نسب امید را به اردوی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی بازگرداند و اختلاف را کم کرد. تلاش خراسان برای بازگشت بی ثمر بود و سایپا توانست به لطف درخشش فرزانه توسلی، سه امتیاز را در چنگ خود نگه دارد.

سایپا با این برد صدرنشین دور اول از شش گانه مرحله نهایی شده است گرچه هر دو تیم در آغاز راه قرار دارند. شهناز یاری در مصاف با دوست و شاگردش فاطمه شریف پیروز شد و این یک گام بلند به سوی قهرمانی بود.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان در فصل ۱۴۰۰-۹۹ با حضور تیم‌های سایپا، هیئت فوتبال خراسان رضوی، ملی حفاری خوزستان و پالایش نفت آبادان به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود.

مرحله گروهی مسابقات در ۲ گروه ۷ تیمی برگزار شد که سایپا و حفاری اهواز از گروه یک و هیئت فوتبال خراسان رضوی و پالایش نفت آبادان از گروه دوم جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.