10
مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان

حفاری ۲ پالایش نفت آبادان ۲ | فرار حفاری از شکست در دربی خوزستان

  • کد خبر : 59301
  • 10 اردیبهشت 1400 - 23:13
حفاری ۲ پالایش نفت آبادان ۲ | فرار حفاری از شکست در دربی خوزستان
حفاری در آغاز مرحله دوم لیگ برتر فوتسال زنان در خانه از شکست گریخت. کامبک تیم مینا بارانی مانع از شکست خانگی برابر پالایش نفت آبادان شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان امشب با برگزاری ۲ بازی گشایش یافت که در یکی از بازی‌ها در اهواز، دربی خوزستان بین حفاری اهواز و پالایش نفت آبادان به تساوی انجامید.

در این بازی که در سالن نفت اهواز برگزار شد حفاری بازی را خوب آغاز نکرد و نیمه نخست برای این تیم فاجعه بار پیش رفت. به ثمر رسیدن ۲ گل توسط فرشته خسروی و نسا احدی برای پالایش نفت آبادان، حفاری را به مسیر شکست فرستاد.

پس از پیروزی ۲ بر صفر آبادانی ها در نیمه نخست، میزبان در نیمه دوم به خود آمد. ابتدا فاطمه خلجی دروازه پالایش را گشود و سپس نوبت به فاطمه پاپی رسید تا بازی را به تساوی ۲-۲ بکشاند.

کامبک حفاری دست آبادان را از یک پیروزی دل انگیز در دربی خوزستان کوتاه کرد. این تساوی در آغاز راه به معنای از دست دادن ۲ امتیاز برای هر دو تیم در رقابت با سایپا و خراسان رضوی است.

هر دو تیم، ۵ بازی دیگر فرصت دارند تا برای تحقق رویای قهرمانی بجنگند و آن چه آن‌ها را راضی می‌کند به دست بیاورند.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان در فصل ۱۴۰۰-۹۹ با حضور تیم‌های سایپا، هیئت فوتبال خراسان رضوی، ملی حفاری خوزستان و پالایش نفت آبادان به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود.

مرحله گروهی مسابقات در ۲ گروه ۷ تیمی برگزار شد که سایپا و حفاری اهواز از گروه یک و هیئت فوتبال خراسان رضوی و پالایش نفت آبادان از گروه دوم جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.