15
با شکست برابر کاراته کای آلمانی

طراوت خاکسار از لیگ جهانی کاراته وان لیسبون حذف شد

  • کد خبر : 59314
  • 10 اردیبهشت 1400 - 23:56
طراوت خاکسار از لیگ جهانی کاراته وان لیسبون حذف شد
طراوت خاکسار کاراته کای باتجربه در لیگ جهانی کاراته وان لیسبون دست خالی ماند و با شکست برابر کاراته کای آلمانی حذف شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ در نخستین روز از لیگ جهانی کاراته وان لیسبون در پرتغال امروز طراوت خاکسار در کومیته انفرادی وزن منهای ۵۵ کیلوگرم از رسیدن به مرحله پایانی باز ماند.

خاکسار در دور اول این مسابقات استراحت داشت اما در دور دوم در مصاف با روت لورنزو از اسپانیا که در مرحله اول کاراته کای قزاق را حذف کرده بود، قاطعانه ۸ بر صفر پیروز شد و قدم به مرحله سوم نهاد.

در دور سوم، طراوت خاکسار این برتری قاطع را تکرار کرد و ۸ بر صفر اسرا قره باغ از ترکیه را از دور مسابقات کنار زد تا در دور چهارم به مصاف یانا مسر اشمیت برود اما با شکست یک بر صفر برابر این کاراته کای آلمانی از دور مسابقات حذف شد.

طراوت خاکسار

خاکسار پیش از این در کاراته وان استانبول که اواخر سال ۱۳۹۹ برگزار شد نیز ناکام شده بود. مدال آور کاراته ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ۲ سال تلخ را سپری کرده است و بدترین قسمت آن، از دست دادن فرصت حضور در المپیک توکیو بوده است.

از مهم‌ترین دستاورد طراوت در ادوار کاراته وان دو سال می‌گذرد. او در کاراته وان شانگهای در خرداد ۹۸ مدال برنز کسب کرد در حالی که حدود یک ماه قبل از آن در مراکش نیز برنز کاراته وان را به دست آورد اما پس از آن، دوران افت خاکسار آغاز شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.