12
در ماده تفنگ درازکش رده سنی جوانان

آرمینا صادقیان در جایزه بزرگ کرواسی نقره گرفت

  • کد خبر : 59340
  • 11 اردیبهشت 1400 - 19:05
آرمینا صادقیان در جایزه بزرگ کرواسی نقره گرفت
آرمینا صادقیان دختر المپیکی در رقابت‌های تیراندازی جایزه بزرگ کرواسی، نشان نقره تفنگ درازکش رده سنی جوانان را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ در ادامه مسابقات تیراندازی جایزه بزرگ کرواسی آرمینا صادقیان تیرانداز جوان و المپیکی ایران روی سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت.

در رشته تفنگ درازکش رده سنی جوانان، آرمینا صادقیان تفنگدار ایلامی، پس از نماینده کشور اسلوونی در جایگاه دوم ایستاد و به نشان نقره این رقابت‌ها دست یافت. همچنین در رده سنی بزرگسالان این رشته نجمه خدمتی در جایگاه بیستم به کار خود پایان داد.

در مسابقات تفنگ سه وضعیت، آرمینا صادقیان به عنوان نفر هشتم راهی فینال شد و به عنوان هفتم دست یافت. نجمه خدمتی دیگر تیرانداز کشورمان در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

مسابقات کرواسی با حضور ۲۸۰ ورزشکار از ۱۵ کشور جهان در رشته‌های تفنگ ۵۰ متر، تپانچه ۲۵ متر و اهداف پروازی در حال پیگیری است.

حضور آرمینا صادقیان و نجمه خدمتی در کرواسی در شرایطی است که آن‌ها در آستانه المپیک با توجه به شرایط ویژه کرونایی از یک سو و مشکلات ساچمه از سوی دیگر، چالش‌هایی در راه آماده سازی خود داشته‌اند.

الهام هاشمی مربی تیم ملی تفنگ امیدوار است این چالش‌ها حداقل تأثیر در عملکرد تیراندازان ایران در توکیو را بر جای بگذارد. سفر اروپایی تفنگدارها اقدامی برای رسیدن آن‌ها به سطح آمادگی تقریبی برای رویداد بزرگ تابستان است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.