فرشته کریمی ؛ تلاش نافرجام برای رهایی از برچسب "تمام شده" | IWSPORTS | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12
کاپیتان سابق تیم ملی به پایان راه رسیده است؟

فرشته کریمی ؛ تلاش نافرجام برای رهایی از برچسب “تمام شده”

  • کد خبر : 59349
  • 11 اردیبهشت 1400 - 21:03
فرشته کریمی ؛ تلاش نافرجام برای رهایی از برچسب “تمام شده”
پیوستن فرشته کریمی به سایپا منتفی شد. او ۳ سال فاجعه بار خود را کامل کرد. آیا این تلاشی نافرجام برای رهایی از برچسب "تمام شده" روی پیشانی اوست؟

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ سایپا امروز تأیید کرد که فرشته کریمی را برای مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان به خدمت نگرفته است. بدین ترتیب او باز هم از حضور در لیگ بازماند و دوران نزولی او ادامه یافت.

در سه سال اخیر، همه چیز برای فرشته کریمی ، بحرانی بوده است. او طی ۳ سال اخیر در لیگ برتر یا غیبت داشته و یا اگر هم حضور داشته، زندگی را با مصدومیت یا بازی‌های ضعیف در لیگ سر کرده است.

در لیگ ۹۷ او با آرزوی بازی در ایتالیا راهی این کشور اروپایی شد و قید لیگ برتر ایران را زد. پس از مدتی طولانی اقامت در ایتالیا، او به دلایلی اعلام نشده به ایران بازگشت در حالی که فرصت بازی در لیگ را از دست داده بود و ایتالیا هم برای او خانه جدیدی نشده بود.

در لیگ ۹۸ او به سایپا پیوست و در تیم نیلوفر اردلان کاپیتان شد. حضور در چند بازی و با آمادگی بدنی پایین و نمایش پراشتباه – که در بازی‌های مهم عیان می‌شد و نه در بازی‌های آسان – با یک مصدومیت سخت برای کریمی همراه شد و کار را برای او تمام کرد.

در لیگ ۹۹ نیز او همچنان با آسیب فصل گذشته دست و پنجه نرم می‌کرد و پس از بهبود نسبی به کویت رفت. جایی که شهرزاد مظفر مربی او حضور داشت و البته بازی در لیگی بی‌کیفیت و ساده برای فرشته کریمی تازه از بند مصدومیت رها شده، یک انتخاب منطقی و بی‌دردسر با دستمزدی معقول بود.

در نهایت او برای این که این ۳ سال دوری از یک چالش جدی در لیگ ایران را جبران کند به فکر بازی در سایپا در مرحله نهایی افتاد و ظاهراً ابتدا همه‌چیز به خوبی پیش رفت اما سرانجام، طرفین توافقی برای همکاری در ۵ بازی نداشتند.

از این عدم توافق، نه سایپا، که فرشته کریمی ضرر کرده است زیرا سایپا با ساختار تیمی شکل گرفته در خلال فصل بی‌نیاز از جذب مهره بود چنان که در بازی مشهد، این بی‌نیازی را با وجود از دست دادن نسترن مقیمی در دقایق آغازین مسابقه نشان داد.

فرشته کریمی اما این فرصت را داشت که با حضوری هر چند برای دقایقی در بازی‌های مرحله نهایی، به نوعی اعلام حضور و بقا کند و به منتقدانش بگوید که اصرارش برای ماندن و رها نکردن، به جا بوده است اما این فرصت برای او از دست رفت.

ملی پوش سابق می‌خواهد هر طور که شده در صحنه باقی بماند. در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ در تایلند، نمایش ضعیف فرشته کریمی پشت مدال طلای ایران و عناوین انفرادی اهدایی، گم شد.

به عبارت بهتر در آن زمان کسی جرئت نکرد تا از عملکرد فنی فرشته کریمی انتقاد کند زیرا محبوبیت آن زمان او، کار را برای اهالی فوتسال و منتقدان او اعم از بازیکن و مربی دشوار می‌کرد و رسانه‌های حوزه فوتسال نیز سرگرم تیم ملی مردان بودند.

سه سال بعد از آن تا به امروز اثبات کرده است بازیکنی که زمانی در اوج بوده و مهره‌ای مهم برای تیم ملی فوتسال زنان به شمار می‌رفته باید به طور جدی به تصمیمات تازه فکر کند. شاید او در خود ببیند که می‌تواند با جوان‌ها رقابت کند اما آن چه از او در سه سال گذشته – و حتی بیشتر – دیده‌ایم حقایق دیگری را بیان می‌کند.

باید دید چه آینده‌ای در انتظار فرشته کریمی است و او در لیگ ۱۴۰۰ در کدام تیم و با چه شرایط فنی و بدنی و البته چه مبلغ قراردادی در میادین حاضر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59349
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.