17

لغزش بی موقع هانیه ثمری ؛ زندگی ادامه دارد

  • کد خبر : 5936
  • 31 خرداد 1397 - 20:53
لغزش بی موقع هانیه ثمری ؛ زندگی ادامه دارد

یکی از اتفاقات ویژه مسابقات دو و میدانی بانوان کشور در مشهد ، از دست رفتن تعادل یکی از دو و میدانی کاران بود. هانیه ثمری در انتهای خط پایان تعادل خود را از دست داد که با اعتراض شدید او همراه بود.

به گزارش IWsports مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در مشهد به پایان رسید  این دوره از مسابقات نیز همانند تمام ادوار رقابت‌ها با اشک و لبخندهایی همراه بود، گاهی از سر شادی و گاهی از سر ناامیدی، اما پایان خوش این دوره نیز همانند همیشه تمام این اتفاقات را در قابی به یادگار گذاشت.

از جمله اتفاقاتی که در حاشیه این مسابقات جالب توجه بود اعتراض‌ها و گریه‌های هانیه ثمری دونده 800 متر  بود. هانیه ثمری که هرروز در 3 نوبت تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و با وجود تمام کمبودها آمده بود که مزد زحماتش را در آزمونی سخت بگیرد.

در رقابت 800 متر و در نزدیکی خط پایان ، هانیه با یک اشتباه کوچک خود تعادلش را از دست داد. بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک دو و میدانی کار پیش بیاید گریبان هانیه ثمری را گرفت و در نتیجه ، همه چیز برای او ناامید کننده ، پایان یافت.

بعد از این اتفاق ثمری تمرکزش را از دست داد و شروع به اعتراض کرد، هانیه معتقد بود روی او خطا صورت گرفته و کنترلی بر احساساتش نداشت، پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی که بر تمام لحظات مسابقه اشراف داشت با تیم داوری ویدئو و تصاویر خط پایان را بررسی کرد.

نتیجه نهایی این بود که مشخص شد اعتراضات هانیه ثمری بیهوده بوده.  البته این دونده با اخلاق که متوجه اشتباهش شده بود در کمال تواضع از مسئولین برگزار کننده و تیم داوری عذرخواهی کرد.

زندگی برای هانیه ثمری ادامه دارد. او فرصت های زیادی در پیش خواهد داشت. قوی تر ، با انگیزه تر و با تجربیات تازه.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.