تجمع ستاره‌ها در یک تیم خاص از جذابیت لیگ‌برتر تنیس‌روی‌میز کاسته است | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10
گپ‌و‌گفتی با ستاره تنیس‌روی‌میز وچان کردستان؛

کیمیا رستمی: لیگ تک‌قطبی جذابیتی ندارد

  • کد خبر : 59411
  • 13 اردیبهشت 1400 - 10:07
کیمیا رستمی: لیگ تک‌قطبی جذابیتی ندارد
کیمیا رستمی، ملی‌پوش جوان تیم تنیس‌روی‌میز وچان کردستان نسبت به تجمع بازیکنان ملی‌پوش در تیم شهربابک واکنش نشان داد و از کاسته شدن جذابیت لیگ گلایه کرد.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان؛ رقابت‌های لیگ‌برتر تنیس‌روی‌میز بزرگسالان کشور وارد مرحله پلی‌آف شده تا بازیکنان مشتاقانه انتظار برگزاری مراحل پایانی را بکشند. تیم وچان نیز از بازیکنان جوان و خوش‌آتیه‌ای برخوردار است که با انگیزه های بالا به میدان می‌روند.

کیمیا رستمی ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیم تنیس‌روی‌میز وچان، در این باره اظهار داشت: باتوجه به حضور تیم‌های قدرتمند ما نیز بازی‌ها قابل قبولی به نمایش گذاشتیم. در دور رفت، تیم دانشگاه آزاد که اکنون اصلی‌ترین رقیب ما به شمار می‌آید را  شکست دادیم و روند خوبی داشتیم اما در دور برگشت، تعداد تساوی ها بیشتر شد.

بازیکن ملی‌پوش تیم وچان کردستان با اشاره به اینکه هیچ باختی در دور برگشت لیگ ثبت نکرده، خاطر نشان کرد: باتوجه به حضور تیم شهرداری شهربابک که 80 درصد بازیکنان خوب و ملی‌پوش بزرگسالان را به خدمت گرفته، کسب مقام اول بسیار سخت است.

رستمی ادامه داد: رقابت در مسابقات لیگ کمتر شده تا سایر تیم‌ها برای مقام دوم و سوم بجنگند. دیگر تیم‌های شرکت کننده در یک سطح بازی می‌کنند و امیدوارم که تیم سرسخت دانشگاه آزاد را شکست دهیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در پلی‌آف چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما احتمال برد تیم ما مقابل دانشگاه آزاد باتوجه به اینکه در دور رفت بر آن‌ها پیروز شدیم، بیشتر است.

بازیکن تیم وچان کردستان خاطرنشان کرد: اگر قادر به پیروزی در مصاف های دوبل باشیم، کار راحت‌تری درپیش خواهیم داشت و با انگیزه بالاتری به فینال خواهیم‌رسید.

رستمی با بیان اینکه فاصله افتادن میان مراحل برگزاری لیگ‌برتر مشکل‌ساز است، بیان کرد: فاصله‌گرفتن از مسابقات کار را سخت می‌کند اما باید درنظر داشت که این شرایط برای همه یکسان است و باید تلاش مضاعفی کرد تا از این شرایط بهترین نتیجه را بدست آورد.

بانوی ملی‌پوش تیم وچان در خصوص اهمیت بازی های دوبل متذکر شد: با توجه به نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ از سوی فدراسیون، نتیجه دو بازی دوبل در ابتدا تأثیر به‌سزایی در ادامه کار دارد. به شخصه در هردو بخش دوبل و انفرادی بازی می‌کنم اما تمایل بیشتری به سوی بازی انفرادی دارم.
[simple-author-box]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59411
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.