11

فوتسال جام رمضان تهران و قهرمانی آذر مهر پارس در اختتامیه ای باشکوه

  • کد خبر : 5964
  • 01 تیر 1397 - 20:49
فوتسال جام رمضان تهران و قهرمانی آذر مهر پارس در اختتامیه ای باشکوه

مسابقات فوتسال جام رمضان بانوان استان تهران با قهرمانی آذر مهر پارس به پایان رسید و در اختتامیه ای باشکوه جوایز تیم های قهرمان این مسابقات از سوی مسئولان هیئت فوتبال استان تهران و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تهران اهدا شد.

به گزارش IWsports  ؛ مسابقات فوتسال جام رمضان بانوان استان تهران با قهرمانی آذر مهر پارس به پایان رسید و در اختتامیه ای باشکوه جوایز تیم های قهرمان این مسابقات از سوی مسئولان هیئت فوتبال استان تهران و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تهران اهدا شد.

اختتامیه با شکوه هفتمین دوره جام رمضان استان تهران با حضور جناب آقای دکتر شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران ،  هاشمی نائب رئیس هیات فوتبال استان تهران ، میرزایی معاونت محترم بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران ،  فریده شجاعی نائب رئیس محترم بسکتبال ،کمیته بانوان هیات فوتبال، جمعی از هنرمندان در سالن آبفا واقع در خیابان هنگام برگزار گردید.

در پایان این مسابقات تیم آذر مهر پارس موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد در حالی که هدایت این تیم را زهرا باورساد بر عهده داشت. استیل آذین با مربیگری مهسا نوبری دوم شد و شهاب نارنجی پوش ملارد با هدایت فرشته بابایی به مقام سوم رسید.

در حاشیه مراسم اختتامیه این رقابت ها یک دیدار بین تیم داوران و تیم هنرمندان برگزار گردید که نتیجه این بازی ۵ بر ۳ به سود تیم داوران به پایان رسید. در پایان از تیم های مقام آور با جوایز نقدی ، کاپ و مدال تشکر و قدر دانی و همچنین تندیسی به رسم یاد بود به مسئولین حاضر در اختتامیه، داوران و تیم هنرمندان اهدا شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.