پالایش نفت آبادان ۳ سایپا ۲ | صدقیانی زاده راهی بیمارستان شد ؛ نفت راهی صدر | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
7
دور دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان

پالایش نفت آبادان ۳ سایپا ۲ | صدقیانی زاده راهی بیمارستان شد ؛ نفت راهی صدر

  • کد خبر : 59690
  • 17 اردیبهشت 1400 - 23:40
پالایش نفت آبادان ۳ سایپا ۲ | صدقیانی زاده راهی بیمارستان شد ؛ نفت راهی صدر
پالایش نفت آبادان در دور دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان در خانه برابر سایپا به یک پیروزی مهم رسید. اولین شکست در این مرحله به سایپا تحمیل شد و آبادان به صدر رفت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ در دور دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان امشب تیم پالایش نفت آبادان در خانه برابر تیم سایپا به پیروزی ۳ بر ۲ رسید و صاحب اولین برد خود در این مرحله شد.

در جدال دو تیم قدرتمند لیگ، سایپا برای نخستین بار در این مرحله طعم شکست را چشید و این نتیجه، با توجه به پیروزی تیم هیئت خراسان رضوی برابر حفاری در اهواز، وضعیت جدول را پیچیده کرد.

در مسابقه امشب، تیم پالایش نفت آبادان به لطف گلزنی سهیلا ملمولی بازیکن سابق تیم ملی در نیمه نخست پیروز شد و برنده به رختکن رفت. این نتیجه برای سایپا که مایل به از دست دادن صدر نبود، بر خلاف انتظار بود.

در نیمه دوم، غیر محتمل‌ترین بازیکن گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند. فاطمه تراهی که در حال سپری کردن فصلی فوق العاده با سایپا است در نقش گلزن ظاهر شد و بازی را به تساوی کشاند.

اتفاق ناگوار برای سایپا زمانی رخ داد که آرزو صدقیانی زاده کاپیتان سایپا با آسیب دیدگی از ناحیه کتف مواجه و به بیمارستان اعزام شد. اتفاقی که آشکارا سایپا را دچار مشکل کرد.

با این اتفاق ورق بازی به سود پالایش نفت آبادان برگشت. نفت دوباره از سایپا پیشی گرفت و با ۲ گل از نسا احدی و الهام عنافجه از سایپا پیش افتاد. گل مهسا علی مددی در اواخر وقت بازی تنها فاصله را کم کرد.

بدین ترتیب پالایش نفت آبادان پیروزی این بازی دشوار بود و ۴ امتیازی شد تا در صدر جدول قرار گیرد. سایپا ۳ امتیازی است اما هنوز چیزی را از دست نداده زیرا با صدر یک امتیاز فاصله دارد و البته خراسان رضوی را هم امتیاز با خود می‌بیند.

در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان تیم‌های هیئت فوتبال خراسان رضوی، سایپا، حفاری خوزستان و پالایش نفت آبادان به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برای تعیین قهرمان با هم رقابت می‌کنند.

این چهار تیم، ۴ مسابقه پرالتهاب دیگر در پیش خواهند داشت. آن‌ها با عبور از مرحله گروهی که با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه برگزار شده بود به این نقطه سرنوشت ساز رسیده‌اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.