9
گفتگو با پدیده تنیس‌ روی‌ میز وچان کردستان

الینا رحیمی: ما وچان هستیم، تیمی با ذهنیت برنده | گلایه از بدحسابی تیم کردستانی

  • کد خبر : 59705
  • 19 اردیبهشت 1400 - 16:20
الینا رحیمی: ما وچان هستیم، تیمی با ذهنیت برنده | گلایه از بدحسابی تیم کردستانی
الینا رحیمی ستاره جوان تیم وچان کردستان در لیگ تنیس روی میز زنان نسبت به عدم برگزاری اردوهای تیم وچان در آستانه مرحله نهایی لیگ ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ لیگ‌ تنیس‌ رو ی‎‌میز بانوان طی هفته های آینده وارد مرحله پلی‌آف خود می‌شود و تیم های راه یافته به این مرحله باید برای تعیین قهرمان نهایی به مصاف یکدیگر بروند.

علاقه فدراسیون تنیس روی میز به کش دادن لیگ سبب شد این فدراسیون در مخمصه کرونا و پایان دادن به لیگ قرار گیرد. هنوز هم مشخص نیست چه نیازی به ادامه دادن لیگی که دو مرحله رفت و برگشتش را پشت سر گذاشت، بوده است.

در هر حال، وچان کردستان، دانشگاه آزاد اسلامی، پادما یدک اصفهان و شهرداری شهر بابک چهار تیم راه یافته به این مرحله هستند و دختران وچان باید خود را آماده رویارویی با تیم دانشگاه آزاد کنند.

گرچه به نظر می رسد تیم شهرداری شهر بابک برای قهرمانی، کاملا بی رقیب باشد اما سایر تیم ها برای شگفتی سازی یا حداقل، شگفتی سازی قدم به عرصه این مرحله خواهند نهاد.

الینا رحیمی که یکی از ستارگان نوظهور لیگ‌ و تیم وچان است در رابطه با مرحله نخست رقابت‌ها اظهار داشت: در دور رفت عملكرد بهتری نسبت به دور برگشت داشتيم و در دور برگشت با اختلاف بسیار كم نسبت به تیم بالاتر در جايگاه سوم قرار گرفتيم. می دانیم که باید بیشتر تلاش کنیم.

ملی‌پوش مهابادی تیم وچان کردستان ضمن حیاتی دانستن دیدار مرحله پلی‌آف لیگ تنیس روی میز بانوان اذعان کرد: تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما وچان هستیم و فقط برای برد به میدان می‌رویم. پیروزی، تنها چیزی است که می‌خواهیم.

او ضمن ابراز نارضایتی از تعویق لیگ پینگ پنگ و شرایط بغرنج کرونا خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط کرونا متاسفانه اردو آماده‌سازی نداشتیم و در حال حاضر بازیکنان وچان به شکل تیمی تمرین نمی‌کنند و تمرین اعضای تیم، انفرادی پیگیری می‌شود. این برای ما یک چالش است اما گزینه دیگری وجود ندارد.

الینا رحیمی در ادامه گفت: امیدوارم به شکایت همانند تعاریف‌های ما بها داده شود و بتوانیم در یک رقابت خوب به اهداف خود دست پیدا کنیم. برای این که انگیزه رقابت داشته باشیم باید احساس کنیم باشگاه را پشت سر خود داریم.

رحیمی گفت: تجربه تیم وچان از هر نظر عالی بود اما بعضی از انتظارات ما برآورده نشد. متأسفانه بی نظمی در تسویه حساب قراردادها، بازیکنان را آزرده‌خاطر کرد و نمی‌توان این آزردگی را پنهان کرد.

[simple-author-box]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59705
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.