سعید حسامی: اعزامی که با ترس به‌خطر افتادن جان بازیکنان باشد به صلاح نیست | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10
توضیحات مدیرعامل باشگاه اشتاد سازه درباره انصراف از هندبال زنان آسیا

سعید حسامی: اعزامی که جان بازیکن را به خطر بیندازد به صلاح نیست

  • کد خبر : 59742
  • 19 اردیبهشت 1400 - 14:12
سعید حسامی: اعزامی که جان بازیکن را به خطر بیندازد به صلاح نیست
سعید حسامی، مدیرعامل باشگاه اشتادسازه مشهد رسماً از حضور این تیم در رقابت‌ها جام باشگاه‌های آسیا کناره‌گیری کرد و گفت اعزامی که خطراتی برای کادرفنی و بازیکنان درپی داشته باشد به صلاح نیست.

یه گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان؛ تیم هندبال اشتادسازه مشهد که تنها نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیایی بود، از حضور در این رقابت‌ها کناره‌گیری کرد و مدیرعامل این باشگاه به‌طور رسمی انصراف تیم مشهدی را اعلام کرد.

سعید حسامی در واکنش به انصراف این تیم از رقابت‌های آسیایی اظهار کرد: تیم ما هم‌ اینک 6 بازیکن کرونایی دارد و چون هنوز تمرین را شروع نکرده‌ایم، آمادگی لازم را برای حضور در رقابت هایی با این سطح را نداریم.

مدیرعامل باشگاه اشتادسازه مشهد با بیان اینکه تیم بسیار جوان برای این مسابقات آماده کرده‌بود، گفت: با چند بازیکن صربستانی نیز برای حضور در این مسابقات به توافق رسیدیم اما با هر متر و معیاری این اعزام برای ما هیچ منفعتی نداشت.

وی این تصمیم را نظر نهایی کادرفنی دانست و تصریح کرد: من تا آخرین لحظه موافق با اعزام بود اما کادرفنی به من اعلام کرد که ما بدون تمرین مناسب نمی‌توانیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم و آمار آسیب‌دیدگی بازیکنان بالا می‌رود.

حسامی با بیان اینکه هیچ قطعیتی مبنی بر برگزاری این مسابقات در تیر ماه به دلیل شیوع کرونا نیست، متذکر شد: من باید 800 میلیون تومان پول بلیت هواپیما برای آن‌ماه می‌گرفتم، اگر مسابقات به تعویق می‌افتاد چه کسی خسارت و ضرر واردشده به  بخش خصوصی را جبران می‌کرد.

مدیرعامل باشگاه اشتادسازه مشهد ادامه داد: البته بحث مالی برای ما در اولویت نیست و در قبال عدم حضور در این مسابقات، دو اقدام بزرگ و تاریخی برای نخستین بار در هندبال ایران به وسیله باشگاه ما صورت خواهد گرفت که ارزش بیشتری هم دارد.

او در انتقاد به ارگان‌های  شهر مشهد گفت: کسی در مشهد، مساعدتی برای اعزام تیم ما به این رقابت‌ها انجام نداد و شهرداری، شورای‌شهر، استانداری و اداره کل هیچ کمکی به ما نکردند.  دلیلی ندارد 2 الی 2.5 میلیارد هزینه کنیم که فقط یک اعزام دهان پرکن به آسیا داشته باشیم.

حسامی با ذکر اینکه هیچ‌گاه به دنبال شو نیست تشریح کرد: در هر برهه زمانی، آنچه که به صلاح باشگاه باشد را انجام می‌دهم. هزینه‌ای که قراربود برای اعزام تیم صورت بگیرد، صرف تقویت تیم و سرمایه‌گذاری در رده های پایه می‌شود.

اشتاد سازه مشهد هندبال

وی در واکنش به حضور تیم هند در این رقابت‌ها بیان کرد: موضوع کرونای هندی بسیار جدی است و اعزامی که با ترس به‌خطر افتادن جان بازیکنان باشد به صلاح نیست.
[simple-author-box]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59742
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.