11
با اعلام رسمی باشگاه حفاری

مینا بارانی سرمربی تیم حفاری خوزستان برکنار شد

  • کد خبر : 59749
  • 19 اردیبهشت 1400 - 14:46
مینا بارانی سرمربی تیم حفاری خوزستان برکنار شد
باشگاه حفاری خوزستان امروز مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال زنان خود را اخراج کرد. این تصمیم از سوی سید سالار محمدنیا مدیر عامل باشگاه حفاری مورد تأیید قرار گرفته است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ باشگاه ملی حفاری خوزستان امروز رسماً اعلام کرد مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال زنان این باشگاه از سمت خود برکنار شده است.

بر اساس آن چه باشگاه حفاری در خروجی رسمی خود درج کرده باشگاه حفاری از نتایج کسب شده توسط تیم فوتسال بانوان ناراضی بوده است.

سید محمد سالارنیا مدیر عامل باشگاه حفاری گفته است: با توجه به عدم تحقق اهداف تعیین شده و عدم حصول نتایج مدنظر، کمیته فنی باشگاه شرکت ملی حفاری ایران پس از بررسی لازم، تصمیم به قطع همکاری با مینا بارانی کرد.

باشگاه ملی حفاری خوزستان ضمن آرزوی موفقیت برای مینا بارانی، هنوز در مورد سرمربی جدید خود اظهار نظری نداشته و گفته که در حال بررسی گزینه‌های مد نظر است.

این در حالی است که حفاری خوزستان در لیگ برتر فوتسال زنان به جمع ۴ تیم مرحله نهایی راه یافته و ۲ بازی از ۶ بازی خود را در این مرحله برگزار کرده و ۴ بازی مهم دیگر در پیش دارد.

حفاری در مرحله نهایی در ۲ بازی، یک تساوی ۲ بر ۲ برابر پالایش نفت آبادان و یک شکست ۲ بر ۵ برابر هیئت فوتبال خراسان رضوی در کارنامه دارد و احتمالاً مدیران حفاری برای برکناری بارانی به این دو نتیجه استناد کرده‌اند.

مینا بارانی در لیگ ۹۸ سرمربی حفاری شد و در سالی که کرونا، بین مرحله گروهی و مرحله نیمه نهایی چند ماه فاصله انداخت تا نیمه نهایی پیش رفت. اعلام رسمی اخراج یک سرمربی، برای نخستین بار از سوی یک باشگاه فوتسال زنان در ایران صورت می پذیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.