آخرین وضعیت شهربانو منصوریان پس از جراحی شکم | IWSPORTS | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13
او حداقل دو ماه از میدان دور خواهد بود

آخرین وضعیت شهربانو منصوریان پس از جراحی شکم

  • کد خبر : 59759
  • 19 اردیبهشت 1400 - 15:44
آخرین وضعیت شهربانو منصوریان پس از جراحی شکم
شهربانو منصوریان که به دلیل مشکلات معده و روده تحت عمل جراحی قرار گرفته بود پس از عمل جراحی در تهران تحت تدابیر پزشکی قرار دارد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ شهربانو منصوریان کاپیتان تیم ملی ووشو بانوان که برای انجام تمرینات حرفه‌ای در تایلند حضور داشت، پس از احساس درد در ناحیه شکم در بیمارستان این کشور بستری شد.

منصوریان به دلیل هزینه‌های بالای درمان و عدم تشخیص به ایران بازگشت تا مراحل درمان را در ایران پیگیری کند و در نهایت در بیمارستان بهمن در تهران بستری و جراحی شد.

الهه منصوریان خواهر شهربانو در این باره گفت: شهربانو به خاطر برگزاری مسابقه حرفه‌ای در یک ماه و نیم گذشته در تایلند حضور داشت. او برای حضور در مسابقه وزن زیادی را کم کرده است و همین موضوع باعث شده است که به روده و معده او آسیب وارد شود.

الهه منصوریان همچنین گفته است مزه تند غذاهای تایلند نیز وضعیت او را تشدید کرد  و او در نهایت پس از این که با وضعیت خطرناکی مواجه شد به ایران برگشت تا مداوا شود.

شهربانو بعد از عمل جراحی نمی‌تواند مسابقه بدهد

رییس کمیته پزشکی فدراسیون ووشو درباره وضعیت شهربانو منصوریان گفت : علت بیماری را به صورت قطعی نمی‌توانیم بیان کنیم. البته شاید ضربات وارد شده به شکمش در جریان مسابقات و جراحی‌های سابق دلایل انسداد روده اش باشد.

دکتر لشکری ادامه داد: فعلا منصوریان نمی‌تواند مسابقه بدهد، چون عمل جراحی در ناحیه شکمش صورت گرفته است. او حداقل یک الی ۲ ماه باید استراحت کند تا از وارد شدن ضربه به شکمش جلوگیری شود.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون ووشو همچنین گفت: البته او در حد آماده سازی بدنش به صورت انفرادی می‌تواند تمرین کند، اما بعید است زودتر از ۲ ماه بتواند فعالیت ورزشی خود را شروع کند.

عیادت صدیقی از شهربانو منصوریان

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو صبح یکشنبه به همراه دکتر لشکری رئیس کمیته پزشکی این فدراسیون ضمن حضور در بیمارستان بهمن از شهربانو منصوریان، قهرمان ووشوی جهان عیادت کردند.

صدیقی در گفت‌وگویی که با پزشکان و خانواده و خود شهربانو منصوریان داشت، در جریان آخرین وضعیت درمان و چگونگی سپیری شدن دوران نقاهت این قهرمان ارزشمند ووشوی کشورمان قرار گرفت.

رئیس فدراسیون ووشو در این عیادت ضمن آرزوی بهبودی برای این بانوی قهرمان، منصوریان را یک قهرمان ملی برای کشور دانست و گفت: کسی دوست ندارد شهربانو منصوریان را در بستر بیماری ببیند. آرزو می‌کنم او خیلی زود به میادین مسابقات بازگردد.

پیش بینی می شود با توجه به روند درمان، منصوریان طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. شبیه مَرده تا زن انقد ضمخته

  2. جنابي که فرموديد ضمخته يک تار گنديده ايشون مي ارزه به صد تا مرد و پسر. ايشون از صد تا پسر براي مادرش بهتر بوده کي ميخواهيد ارزش انسان ها و زن ها رو جدا از چهره ببينيد .

  3. خانم شهربانو منصوریان بسیار انسان شریف و شیر زن هستند افتخار یک سرزمین ارزش یک انسان به نحوه زندگی اوست وجنسیت نمیتواند ملاک باشد همت او رابقدری والا میدانم که داستان زن گاو دوش نظامی انشااله هر چه سریعتر به سلامتی دست یابند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.