فاطمه شریف: بازیکنان بجای تمرکز در بازی دغدغه سوت اشتباه داوران را دارند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
9
نشست خبری سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی؛

فاطمه شریف: بازیکنان بجای تمرکز در بازی دغدغه سوت اشتباه داوران را دارند

  • کد خبر : 59946
  • 23 اردیبهشت 1400 - 13:54
فاطمه شریف: بازیکنان بجای تمرکز در بازی دغدغه سوت اشتباه داوران را دارند
سرمربی تیم فوتسال هیات خراسان رضوی در نشست خبری پیش از بازی با تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان از عملکرد داوران انتقاد کرد و گفت که شرایط بازی فردا بسیار متفاوت خواهد بود.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ از هفته سوم رقابت های لیگ‌برتر فوتسال زنان هیات فوتبال خراسان‌رضوی در مشهد از پالایش نفت صدرنشین پذیرایی می‌‌کند.

فاطمه شریف در نشست خبری پیش از بازی با تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لیگ به مرحله نهایی و حساس رسیده و از این هفته چهره قهرمان بهتر مشخص می‌شود. هفته‌های نخست بیشتر هدف محک زدن بود.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص شرایط تیمش گفت: با اینکه بازی هفته قبل مقابل حفاری یک بازی پربرخود و فیزیکی بود، اما همه‌ی بچه‌ها آماده‌اند و محرومی هم در بازی فردا نداریم.

وی در واکنش به ارزیابی رقیب تشریح کرد: بازی رفت مرحله گروهی مقابل پالایش نفت را واگذار کردیم و این تیم بسیار خوب بازی کرد و اجازه بازی همیشگی را به ما نداد.

شریف با ذکر اینکه دو بازیکن کلیدی خود در آن بازی مصدوم بودند، ادامه داد: شرایط ما برای بازی فردا بسیار متفاوت خواهد بود. چون خانم غلامی به ما اضافه شدند و خبری از فیزیوتراپی و مصدومیت بازیکنان پیش از بازی نیست.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در واکنش به عملکرد  داوران در هفته‌های اخیر بیان کرد: هفته اول در عین واگذاری بازی، مشکلی با عملکرد داوری نداشتیم. اما هفته گذشته داور در تشخیص اوت و کرنر هم اشتباه داشت چه برسد به مدیریت کردن بازی.

او در ادامه خاطرنشان کرد: اعتراضات خود را به نماینده فدراسیون بیان کردیم و امیدوارم از این هفته به بعد مشکلات داوری در بازی های لیگ به حداقل برسد. تیم‌ها هزینه کردند و زحمات بیشتری کشیدند و بازیکنان بجای تمرکز بر بازی نباید دغدغه سوت اشتباه داور را داشته باشد.

شریف در واکنش به تغییر داور بازی فردا مقابل پالایش نفت آبادان تصریح کرد: گویا داور خانم زری فتحی بودند اما چون ابلاغی مبنی بر قضاوت در رقابت های مقدماتی جام جهانی دریافت کردند، داور دیگری درنظر گرفته‌شد و امیدوارم مشکلی در این بابت پیش‌نیاید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.