16
هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان

پالایش نفت آبادان ۶ حفاری خوزستان ۳ | بیرحم و سرسخت، پیش به سوی قهرمانی

  • کد خبر : 60262
  • 31 اردیبهشت 1400 - 13:09
پالایش نفت آبادان ۶ حفاری خوزستان ۳ | بیرحم و سرسخت، پیش به سوی قهرمانی
پالایش نفت آبادان دربی خوزستان با فتح و تیم حفاری خوزستان را با شکستی تلخ بدرقه کرد. آبادان به قهرمانی لیگ برتر فوتسال زنان نزدیک‌تر شده است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان امروز تیم پالایش نفت آبادان در دربی خوزستان، حفاری اهواز را ۶ بر ۳ شکست داد.

در این مسابقه که در سال ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد پالایش نفت برای حفظ صدرنشینی مرحله نهایی محکوم به پیروزی بود و این موفقیت را در یک بازی عجیب و جذاب به دست آورد.

هر اندازه نفت آبادان برای برتری در این بازی و نزدیک شدن به جام، انگیزه داشت حفاری در نیمه نخست فاقد انگیزه و سردرگم بود و بازگشت این تیم در نیمه دوم، برای رهایی از شکست کافی نبود.

در مسابقه امروز، شاگردان نرگس علوانی در نیمه نخست کار را تمام کردند. ۲ گل از سهیلا ملمولی، بازیکن همیشه کارساز آبادانی ها، ۲ گل از نسا احدی که فصلی فوق‌العاده را در آبادان پشت سر گذاشته و یک گل از فرشته خسروی، برتری ۵ بر صفر پالایش نفت در نیمه اول را رقم زد.

در نیمه دوم، حفاری گویی که از خوابی عمیق برخاسته باشد خود را در میدان پیدا کرد و برای اعاده حیثیت، میزبان را تحت فشار گذاشت اما توپ قصد رسیدن به تور را نداشت.

بر خلاف جریان حملات حفاری، این پالایش نفت آبادان بود که توسط پریا خلیلی به گل ششم رسید و گل خلیلی، آب سردی بر پیکره تیم فروزان سلیمانی بود.

لحظات خوش، برای حفاری در دقایق پایانی رقم خورد جایی که در بازگشتی نیمه تمام اما شایسته ستایش، آن‌ها طی ۳ دقیقه ۳ بار دروازه پالایش نفت را فرو ریختند.

فهیمه زارعی چراغ اول حفاری را روشن کرد و سپس، سحر پاپی بازیکن همیشه اثربخش حفاری ۲ بار پیاپی موفق به گلزنی شد تا فاصله در مدت کوتاهی از ۶ گل به ۳ گل برسد و این، پایان کار بود.

بدین ترتیب پالایش نفت آبادان سه امتیاز این بازی را کسب کرد و تفاضل گل خود را نیز ارتقا داد. آن‌ها با ۱۰ امتیاز از ۴ بازی در صدر هستند و سایپای ۹ امتیازی را پشت سر خود می‌بینند.

سرنوشت قهرمانی در دستان پالایش نفت آبادان است. آبادان برای قهرمانی در بازی تهران برابر سایپا نباید بازنده شود و سپس در بازی آخر در آبادان برابر هیئت فوتبال خراسان رضوی باید پیروز باشد و همین برای قهرمانی کافی است.

جدال دختران نفت برابر سایپا در بازی بعد، نقشی کلیدی و سرنوشت ساز در تعیین قهرمان فصل جاری لیگ برتر فوتسال بانوان خواهد داشت.

لیگ برتر فوتسال بانوان در ۲ گروه ۷ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد که ۲ تیم برتر هر گروه در مرحله نهایی با هم رقابت می‌کنند تا قهرمان لیگ فوتسال مشخص شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60262
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.