10
ترکیب چهار نفره برای حضور در قطر

نفرات تیم ملی تنیس روی میز زنان در آسیا مشخص شدند

  • کد خبر : 60314
  • 31 اردیبهشت 1400 - 16:47
نفرات تیم ملی تنیس روی میز زنان در آسیا مشخص شدند
نفرات تیم ملی تنیس روی میز زنان برای حضور در مسابقات پینگ پنگ قهرمانی آسیا در قطر مشخص شدند. ندا شهسواری، شیما صفایی، مهشید اشتری و مریم فرعی در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز زنان امروز در سالن امیر احتشام زاده تهران پایان یافت و چهره چهار دختر پینگ پنگ باز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در دوحه مشخص شدند.

بر این اساس، ندا شهسواری، مهشید اشتری، شیما صفایی و مریم فرعی نمایندگان ایران در آسیا خواهند بود. چهره ویژه در این میان، مریم فرعی است که فرصت حضور در جمع ملی پوشان را به دست آورده است.

مسابقات انتخابی در چهار مرحله برگزار شد. ابتدا مرحله مقدماتی برگزار شد و سپس با تعیین فهرستی 16 نفره، مسابقات طی 4 مرحله برگزار شد و به ترتیب مهشید اشتری، شیما صفایی، ندا شهسواری و مریم فرعی به تیم ملی رسیدند.

مریم فرعی در حالی به تیم ملی رسید که در مراحل اول و دوم به فینال رسید و بار اول برابر مهشید اشتری و بار دوم برابر شیما صفایی شکست خورد اما سرانجام کار را در مرحله چهارم با پیروزی بر حاجیلو تمام کرد.

ناکام بزرگ این مسابقات پریناز حاجیلو، دختر جوان کرجی بود که در ۳ مرحله از ۴ مرحله تا نیمه نهایی پیش رفت و بار آخر در مرحله چهارم فینالیست شد اما به مریم فرعی باخت و از تیم ملی دور ماند.

هلیا اصغری نیز در مرحله دوم تا نیمه نهایی پیش رفت و مغلوب شیما صفایی شد، در مرحله سوم فینالیست شد اما برابر ندا شهسواری بازنده شد و در مرحله چهارم نیز در نیمه نهایی به پریناز حاجیلو باخت تا او نیز خاطره تلخی از این مسابقات داشته باشد.

برای مشاهده نتایج کامل این مسابقات روی لینک ذیل کلیک کنید

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60314
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.