مهلا مومن زاده شانس حضور در المپیک توکیو را از دست داد | IWSPORTS | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10
با شکست برابر سوپویای تایوانی

مهلا مومن زاده شانس حضور در المپیک توکیو را از دست داد

  • کد خبر : 60323
  • 31 اردیبهشت 1400 - 17:33
مهلا مومن زاده شانس حضور در المپیک توکیو را از دست داد
مهلا مومن زاده ستاره جوان تکواندو ایران امروز با شکست برابر سوپویا، تکواندوکار تایوانی شانس حضور در بازی‌های المپیک توکیو را از دست داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات تکواندو انتخابی المپیک توکیو در قاره آسیا امروز در شهر امان پایتخت اردن آغاز شد و مهلا مومن زاده روی شیاپ چانگ رفت.

تکواندوکار دسته منهای ۴۹ کیلوگرم ایران امروز پس از استراحت در دور اول، در مرحله یک چهارم نهایی مقتدرانه ۲۴ بر ۱۲ غزل کیانی از فلسطین را حذف کرد. تکواندوکار فلسطینی در بازی اول، نماینده امارات را شکست داده بود.

در بازی دوم و نیمه نهایی که به منزله مبارزه سرنوشت برای کسب سهمیه المپیک توکیو بود، مهلا مؤمن زاده برابر سوپویا، تکواندوکار چین تایپه و دارنده طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا قرار گرفت.

در شرایطی که پیش بینی می‌شد مومن زاده بازی سختی برابر حریف ۲۲ ساله خود داشته باشد، در راند اول سوپویا ۲ بر صفر از مهلا مومن زاده پیش افتاد. در راند دوم، سوپویا کماکان کنترل نتیجه را در دست داشت و در پایان این راند هفت بر یک از تکواندوکار کرجی پیش افتاد.

در راند سوم نیز نتیجه نهایی، ۲۳ بر ۴ به سود سوپویا بود تا مهلا مومن زاده با این شکست، المپیک توکیو را از دست بدهد و نماینده چین تایپه با حضور در فینال، المپیکی شود. مهلا مومن زاده در دیدار رده بندی ۱۲ بر ۴ فریزا آلدانگوروآ از قزاقستان را شکست داد.

مهلا مومن زاده در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ در منچستر مدال نقره جهان را کسب کرده بود. ناهید کیانی دومین و آخرین شانس حضور تکواندو زنان ایران در المپیک توکیو است که مسابقات خود را در اردن برگزار خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.