20

تیر خلاص بر رابطه لیلا بهرامی و فدراسیون کاراته/ بهرامی و 2 کلمه : استعفا کرده ام!

  • کد خبر : 6048
  • 03 تیر 1397 - 12:32
تیر خلاص بر رابطه لیلا بهرامی و فدراسیون کاراته/ بهرامی و 2 کلمه : استعفا کرده ام!

لیلا بهرامی مربی تیم ملی کاراته دیگر در تیم ملی سمتی ندارد. این خبری است که طی یکی دو روز گذشته در محافل کاراته کشور منتشر شده و اکنون لیلا بهرامی می گوید او استعفا کرده است.

به گزارش IWSports ؛ پس از پایان راه تیم ملی کاراته در مرحله اخیر لیگ جهانی کاراته در استانبول که با تک مدال طراوت خاکسار همراه بود اکنون تغییر در راس تیم ملی کاراته بانوان به معنای راه و روش جدیدی برای آینده تیم ملی است.

لیلا بهرامی مربی تیم ملی کاراته جای خود را به ستاره موسوی داده است آن هم در شرایطی که باید به زودی عازم مسابقات قهرمانی آسیا در اردن شود و سپس بلا فاصله بار خود را برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا ببندد.

تغییر در راس تیم ملی در فاصله حداقلی تا مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی جاکارتا نشان می دهد لیلا بهرامی و فدراسیون کاراته تا چه اندازه از هم فاصله گرفته بودند همانند زوجی که دیگر هیچ راهی برای حفظ آن ها در کنار هم وجود ندارد.

لیلا بهرامی در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” می گوید که به هیچ وجه قصد ندارد مصاحبه کند و تنها به 2 کلمه اکتفا می کند: استعفا کرده ام! این واکنش 2 نتیجه را در پی دارد: یکی این که بهرامی مدعی است از سمت خود بر کنار نشده و دوم این که وی از نظر فکری به حدی تحت فشار است که حتی نمی خواهد در مورد این جابجایی صحبت کند.

گفته می شود نتایج تیم ملی کاراته بانوان در کاراته وان استانبول از نظر فدراسیون کاراته نتایج ضعیفی بوده و دورنمای آینده تیم ملی هم در اردن و هم اندونزی با حضور بهرامی ، آینده روشنی تصور نمی شده است.

با این وجود به نظر می رسد اختلاف بین بهرامی و فدراسیون کاراته مربوط به همین تورنمنت نیست و ریشه های عمیق تری دارد و نتایج استانبول در حقیقت تیر خلاص بر رابطه بین لیلا بهرامی و فدراسیون کاراته بوده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.