15
بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک

شکست تلخ دختران بسکتبال سه نفره برابر ژاپن و تایلند

  • کد خبر : 60486
  • 05 خرداد 1400 - 19:19
شکست تلخ دختران بسکتبال سه نفره برابر ژاپن و تایلند
در مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک در اتریش، تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران برابر ژاپن و تایلند شکست خورد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک آغاز شد و تیم ملی ایران با هدایت نیکا بیک لیکلکی برابر تیم‌های ژاپن و تایلند بازنده شد.

در این مسابقات که در شهر گراتس اتریش برگزار می‌شود ایران، عصر چهارشنبه در دو بازی متوالی به میدان رفت که بازی اول را با نتیجه عجیب ۴ بر ۲۲ برابر ژاپن واگذار کرد.

در این بازی، تیم ملی ایران با حضور شادی عبدالوند، دلارام وکیلی، نگین رسولی و معصومه اسماعیل زاده در یک بازی پرانتقاد، ناامید کننده ظاهر شد.

در دومین بازی، دختران بسکتبال ۳ نفره ایران برابر تایلند در حالی که از حریف پیش بودند ۲۲ بر ۲۱ بازنده شدند تا چهارشنبه سیاهی در گراتس برای ایران رقم زده شود.

نیکا بیک لیکلی سرمربی گرگانی تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان در مورد این دو بازی گفته است که نبود بازی تدارکاتی آثارش را در بازی با ژاپن نشان داده است. او مدعی است ایران در بازی با تایلند مستحق پیروزی بوده است.

دختران بسکتبالیست در ادامه این مسابقات روز جمعه ۷ خرداد دو بازی دیگر برابر تیم‌های اوکراین و استرالیا برگزار می‌کنند و بدین ترتیب به کار خود در این مسابقات پایان خواهند داد.

مقصد بعدی آن‌ها مجارستان و آخرین دور مسابقات کسب سهمیه است. نیکا بیک لیکلی پیش از این گفته بود که از تیم ملی در اتریش انتظاری ندارد و کار در مجارستان به مراتب آسان‌تر خواهد بود.

این در حالی است که در مورد این که آیا تیم ملی بسکتبال زنان شانسی برای کسب سهمیه المپیک توکیو دارد یا خیر، تردید وجود دارد. فدراسیون بسکتبال افکار جامعه بسکتبال را به سمتی سوق داده که اعزام ملی پوشان به اروپا برای کسب تجارب بیشتر است و نه کسب سهمیه.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.