8
هفته پنجم مرحله پایانی لیگ‌ برتر فوتسال

سایپا ۳ پالایش نفت آبادان ۱ | سایپا به یک قدمی قهرمانی رسید

  • کد خبر : 60494
  • 06 خرداد 1400 - 20:08
سایپا ۳ پالایش نفت آبادان ۱ | سایپا به یک قدمی قهرمانی رسید
سایپا در چارچوب هفته پنجم لیگ‌برتر فوتسال زنان در یک دوئل 6 امتیازی پالایش نفت را شکست داد و جای این تیم را در صدرجدول گرفت.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ مرحله نهایی لیگ‌برتر فوتسال زنان امروز وارد هفته ماقبل پایانی خود شد و دو تیم سایپا تهران و پالایش نفت آبادان در یک جدال فینال‌گونه به مصاف هم رفتند که این بازی به سود خودروسازان به پایان رسید.

پالایش نفت آبادان پیش از این دیدار با 10 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به سایپا در صدر جدول ایستاده‌بود و چنانچه سه امتیاز این بازی را نیز دشت می‌کرد جام قهرمانی را در دستان کاپیتان ملمولی رزرو شده می‌دید و همین امر حساسیت بازی را بیش از پیش کرده‌بود.

سایپا نیز به این راحتی‌ها خیال فراموشی جام را نداشت و با لشکری از مصدوم و محروم پا به میدان حساس ترین بازی فصل گذاشت.

در ابتدا بازی سریع شروع شد و سایپا در همان ابتدای کار و در دقیقه 3 توسط فاطمه تراهی به گل رسید اما برتری تهرانی‌ها دوام چندانی نداشت و سهیلا ملمولی کار را به تساوی کشاند.

رفته‌رفته میزبان سوار بر بازی شد و با نمایش بی‌نقص فرزانه توسلی و بازی روان شاگردان شهناز یاری، این دختران سایپا بودند که دو گل دیگر توسط فرزانه توسلی و مارال ترکمان به‌ثمر رساندند و نیمه نخست با همان نتیجه به پایان رسید.

فرزانه توسلی را می‌توان یک پدیده در میان همه سنگربانان فوتسال دانست. او علاوه بر این که دروازه بانی کم‌نظیر است، یک بازیکن گلزن نیز هست و چه در این فصل و چه فصول گذشته این را نشان داده است.

در نیمه دوم شاگردان نرگس علوانی برای جبران به میدان آمدند. آن‌ها که با باخت در این بازی راه رسیدن به جام را کاملا ناهموار می‌دیدند به هر دری زدند که اختلاف را کم کنند اما سد مستحکمی به نام فرزانه توسلی درون دروازه سایپا اجازه خودنمایی به نفت آبادان را نداد.

در پایان بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود سایپای تهران تمام شد تا شاگردان شهناز یاری در یک قدمی جام قهرمانی لیگ برتر قرار گیرند. شهناز یاری بار دیگر با وجود کمبود بازیکن توانمندی‌های خود برای رهبری تیمی که قهرمانی را باور دارد، به نمایش گذاشت.

سایپا با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و با فاصله ۲ امتیاز از پالایش نفت آبادان به استقبال هفته پایانی رقابت‌ها می‌رود. دیداری که با توجه به تفاضل گل سایپا (۶+) نسبت به پالایش نفت (۵+) باید با پیروزی خودروسازان به پایان برسد تا قصه قهرمانی به شیرینی خاتمه یابد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.