12
با پیروزی برابر دانشگاه آزاد در دیدار نهایی

شهرداری شهر بابک قهرمان لیگ تنیس روی میز زنان شد

  • کد خبر : 60570
  • 07 خرداد 1400 - 13:06
شهرداری شهر بابک قهرمان لیگ تنیس روی میز زنان شد
شهرداری شهر بابک قهرمان لیگ تنیس روی میز بانوان شد و این قهرمانی را با برتری قاطع در فینال برابر دانشگاه آزاد کسب کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران ؛ پرونده لیگ تنیس روی میز زنان در فصل ۱۴۰۰-۹۹ امروز بسته شد و تیم شهرداری شهر بابک، بدون این که از طرف تیم دیگری تهدید شود قهرمان لیگ شد.

این موفقیت تکراری و قابل تصور برای شهرداری شهر بابک امروز در جریان پیروزی یک طرفه ۶ بر صفر برابر تیم دانشگاه آزاد در مسابقه نهایی رقم خورد و رأی به ادامه قهرمانی‌های مدام این تیم داد.

شهرداری شهر بابک در لیگ ۹۷ در فینال در هر دو بازی رفت و برگشت ۵ بر ۴ نامی نو اصفهان را شکست داد و قهرمان شد و در لیگ نیمه تمام ۹۸ نیز در پایان مرحله گروهی و بدون برگزاری دور نهایی به دلیل وضعیت کرونا، قهرمان اعلام شد.

در فینال امروز که در سالن امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد تیم شهرداری شهربابک با اتکا به بهترین‌های پینگ پنگ ایران به آسانی ۶ بر صفر به پیروزی رسید.

در این مسابقه در بازی دوبل اول، مهشید اشتری و شیما صفایی از شهرداری شهر بابک ۳ بر صفر تیم دو نفره ملیکا کرمی و سارا شهسواری را شکست دادند و تجربه شهسواری در کنار کرمی برای متوقف کردن یک تیم قدرتمند دو نفره کافی نبود.

در مسابقه دو نفره دوم، فاطمه جمالی فر و پریناز حاجیلو، ستاره‌های کرجی تیم شهرداری شهر بابک با همین نتیجه از سد مریم صامت و شقایق حسین زاده عبور کردند.

با آغاز رقابت‌های انفرادی، پریناز حاجیلو از شهرداری شهر بابک و مریم صامت از دانشگاه آزاد با هم روبرو شدند که این جدال نزدیک و جذاب را جوانی از تجربه برد و حاجیلو ۳ بر ۲ به برتری رسید.

در مسابقه انفرادی دوم و سوم، مهشید اشتری و شیما صفایی به راحتی و به ترتیب ۳ بر صفر شقایق شهریاری و ملیکا عباسی از دانشگاه آزاد را با شکست روبرو کردند.

در آخرین مسابقه انفرادی در بازی مریم فرعی و نیلیا نقیبی، گرچه نقیبی مریم فرعی، پینگ پنگ تازه ملی پوش شده شهرداری شهر بابک را آزار داد اما در نهایت پیروزی ۳ بر ۲ برای فرعی به دست آمد.

همچنین تیم‌های پادما یدک اصفهان و وچان کردستان به طور مشترک سوم شدند. در مسابقه نهایی تیم دانشگاه آزاد با ۲ پیروزی ۴ بر ۲ در ۲ بازی رفت و برگشت برابر وچان کردستان و شهرداری شهر بابک با برتری ۶ بر صفر برابر پادما یدک اصفهان در تک بازی، فینالیست شده بودند.

بدین ترتیب لیگ تنیس روی میز به پایان راه خود رسید. لیگی که بین مرحله اول و بازی‌های نیمه نهایی و فینال آن، توقفی حدود ۳ ماه اتفاق افتاد.

اختلاف فنی تیم شهرداری شهر بابک با سایر تیم‌ها، بسیار عمیق بود و لیگ به رقابتی تک قطبی و فاقد جذابیت در راه قهرمانی تبدیل شد که ضعف آشکار لیگ اخیر بود.

جدول مرحله اول لیگ تنیس روی میز

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.