11
با مجموع ۱۹۲ کیلوگرم

الناز باجلانی در وزنه برداری جوانان جهان هشتم شد

  • کد خبر : 60579
  • 07 خرداد 1400 - 19:11
الناز باجلانی در وزنه برداری جوانان جهان هشتم شد
الناز باجلانی دختر وزنه بردار ایران در مسابقات وزنه برداری جوانان جهان در ازبکستان با مجموع ۱۹۲ کیلوگرم به کار خود پایان داد و هشتم شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در تاشکند ازبکستان امروز ادامه یافت و نماینده ایران در بخش بانوان روی تخته رفت.

الناز باجلانی وزنه بردار دسته ۷۶ کیلوگرم زنان امروز در حرکت اول یک ضرب ۸۵ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد اما در حرکت دوم نتوانست وزنه ۹۱ کیلویی را مهار کند.

سومین تلاش الناز باجلانی برای مهار وزنه ۹۲ کیلوگرمی به صورت یک ضرب موفقیت آمیز بود و او بدین ترتیب با سه چراغ سفید به کار خود در یک ضرب پایان داد.

در نخستین تلاش باجلانی در حرکت دو ضرب، او وزنه یکصد کیلویی را مهار کرد اما در دومین حرکت در مهار وزنه ۱۰۶ کیلوگرمی ناموفق بود. دختر وزنه بردار ایران سرانجام در سومین حرکت دوضرب، نتوانست وزنه ۱۰۷ کیلویی را بالای سر ببرد.

بدین ترتیب باجلانی با ۹۲ کیلوگرم در حرکت یک ضرب پنجم شد، با ۱۰۰ کیلوگرم در حرکت دوضرب در رده نهم قرار گرفت و در مجموع با ۱۹۲ کیلوگرم در دسته ۷۶ کیلو، هشتم شد.

وزنه بردارانی از روسیه، بلاروس، سوریه، لهستان، آمریکا، ترکیه، امارات و اکوادور رقبای الناز باجلانی در این مسابقات بودند. وی پیش از این در مسابقات قهرمانی آسیا مسابقه داده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.