11
مسابقات انتخابی المپیک توکیو

دختران بسکتبال مقابل غول‌های اوکراین و استرالیا مغلوب شدند

  • کد خبر : 60589
  • 07 خرداد 1400 - 18:38
دختران بسکتبال مقابل غول‌های اوکراین و استرالیا مغلوب شدند
در ادامه مسابقات بسکتبال سه نفره زنان انتخابی المپیک در اتریش تیم ملی بسکتبال بانوان برابر تیم‌های اوکراین و استرالیا بازنده شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت‌های بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک امروز در شهر گراتس اتریش دنبال شد و تیم ملی بسکتبال زنان در دو بازی دیگر به میدان رفت.

شاگردان نیکا بیک لیکلی در بازی‌های امروز ابتدا برابر زردپوشان اوکراین به میدان رفتند و در نهایت با وجود شروع خوب برابر این تیم، ۱۷ بر ۷ نتیجه را واگذار کردند.

تیم ملی در فاصله زمانی کمی به دیدار تیم استرالیا رفت و برابر حریف قدرتمند و مدعی خود بازی سختی داشت و در حالی که یارای رقابت با حریف را نداشت ۲ بر ۲۲ بازنده شد.

ایران در بازی اول خود نیز ۴ بر ۲۲ به ژاپن باخته بود و سپس ۲۱ بر ۲۲ مغلوب تیم بسکتبال تایلند شده بود. بدین ترتیب کار ایران در این مسابقات به پایان رسید البته دخترها یک تورنمنت دیگر در پیش دارند.

شادی عبدالوند، نگین رسولی، معصومه اسماعیل زاده و دلارام وکیلی اعضای تیم بسکتبال سه نفره ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو هستند.

عملکرد ایران در این مسابقات نشان داد رقابت با تیم‌های مطرح بسکتبال سه نفره نیازمند برنامه ریزی و سرمایه گذاری بیشتری است تا یک اعزام دم دستی و بدون تدارک خاص.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.